زن اردبیلی شوهرش را به خاطر خرید مانتوی گران کشت/ مادر شوهر از خون عروسش گذشت

زن سالخورده اردبیلی از قصاص عروسش گذشت کرد.

زن اردبیلی شوهرش را به خاطر خرید مانتوی گران کشت/ مادر شوهر از خون عروسش گذشت

چند سال قبل رسیدگی به درگیری منجر به  قتل در اردبیل ، در جریان ماموران پلیسی و قضایی این شهر قرار گرفت. در این پرونده مرد جوان با اصابت ضربات چاقو توسط همسر خود به قتل رسیده بود که در تحقیقات قضایی پرونده سرنخ هایی از عامل قتل به دست آمده و زن جوان بازداشت شد.

متهم بعد از مواجهه به بازجویی های تخصصی لب به اعتراف گشود و گفت:«روز حادثه با دختر جوانم برای خرید به بازار رفته بودیم و برای دخترم یک مانتو گران قیمت خریداری کردم.

وقتی همسرم از سر کار برگشت و متوجه شد که مبلغ زیادی بابت مانتو خرج کرده ام، با من درگیر شد و دعوای ما بالا گرفت. در جریان این درگیری من از شدت خشم با چاقو چند ضربه به او زدم که منجر به مرگش شد.»

با اعتراف صریح متهم به قتل، پرونده بعد از طی روال قانونی برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان اردبیل ارجاع شد. بنا به درخواست مادر مقتول به عنوان تنها ولی دم پرونده، متهم به قصاص محکوم شد و شمارش معکوس برای قصاص متهم آغاز شد.

بخشش عروس قاتل توسط مادرشوهر به حرمت عزای حسینی

هیئت جهادی بخشایش ستاد صبر استان اردبیل، مدتی است در پویشی تحت عنوان «به حرمت امام حسین می بخشم» برای جلب رضایت شاکیان پرونده محکومین به قصاص تلاش می کند.

هم زمان با عزاداری سیدالشهدا، اعضای هیئت بخشایش تلاش خود را برای جلب رضایت مادرشوهر متهم آغاز کردند و سر انجام در ایامم دهه اول محرم، این مادر داغدیده به حرمت خون حسین(ع) از قصاص عروس خود گذشت کرد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • امیر
    4

    این دیگه واقعا از بخششهای استثنایی میباشد که به حرمت ابی عبدالله صورت گرفته،والا درنظر نگرفتن درآمد خانوار بامخارج ماهیانه، چاقو کشی و نهایتاً قتل جرم کمی نیست ودلی بزرگ واعتقادی راسخ میخواهد که ازاین جنایت درگذرد.اجرت باعزیز زهرا مادرجان

  • ناشناس
    6

    متاسفانه کسی نیست به همه ما کنترل خشم یاد بده من ممنون کسی میشم که وقت بزاره به من و تک تک افراد جامعه م مهارت کنترل خشم یاد بده یاد معلم های روانی دوره ابتدایی میفتم که فقط الگویی از خشونت برای ۳۰ دانش آموز معصوم بودن دلم نمیخواد بچه بیارم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      صدا وسیما در حال آموزش خشونت است کمتر ساعتی است که از جنگ وخونریزی برنامه ای پخش نشود وناخود آگاه خشونت تبلیغ میشود

  • ناشناس
    4

    لذتی که در گذشت هست در انتقام نیست.درود بر این مادر با گذشت.

  • ناشناس
    0

    بخشش داریم تا بخشش! یک موقع است کسی ناخواسته و بدون نقشه قبلی و بر اثر اتفاق یا انگیزه شرافتمندانه ناموسی مرتکب قتل عمدی می شود و یک موقع است کسی از روی شرارت و لاابالی گری و یا با نقشه قبلی و یا از روی خشم و عصبانیت کنترل نشده مرتکب قتل عمدی می شود که در گذشت و رضایت قاتل باید بین این دو مرز قائل شد و فرق گذاشت!

  • ایرانی
    0

    دوست عزیز ناشناس یه نفر باید کنترل خشم و عطوفت و مهربانی و دوری از کینه و عقده رو به مسئولین مملکت یاد بده که هر چی دهنشون دراومد نگن بعدش بگن سخنانم تقطیع شده یا منظورم این نبود!!!! از قدیم گفتن هر چی بکاری درو میکنی یا اینکه از کوزه همان برون تراود که در اوست!!!

  • ناشناس
    4

    مرد‌بدبخت با‌چه زحمتی پول در می اورد ان وقت بدون‌ملاحظه خرج می کنند و فردا هم گیر می دن نان‌نداریم تازه دفاع جانانه هم کروه بجای عذر خواهی و یا دلش شوهر بدست بیاورد بهر حال مادر شوهر بخاطر نوهاش رحم کرده بهت

  • نادر
    3

    حالا اگر این مرد مأمور اطلاعاتی یا یه هم چین چیزی بود عالم و آدم رو راه می‌انداختند تا زنه رو اعدام کنند حتا با گذشت خانواده‌اش!!! تا حالا یکی از این مدل قتل‌ها به بخشش منجر نشده!!!!

    نظرات شما -
    • ایمان
      5

      اگر مامور امنیت به این راحتی کشته بشه فردا خود ماهم راحتر ازون به درک واصل میشیم که
      ابن چه استدلال مسخره ای است که آوردی!؟؟
      این بحث شخص درمورد شخص است
      ولی اون بحث امنیت ملی است

    • نادر در پاسخ به ایمان
      0

      اینا وقتی به خودشون می‌رسه سنگدل‌تر از خودشون خودشونن. تا الان هم خیلی دیدیم ربطی هم به شخصی بودن یا نبودن نداره.

  • ناشناس
    7

    زن هم دلش میخواست دخترش مانتو دو میلیونی بپوشد غافل از اینکه شوهرش سردار نیست که پولش را هر کجا ولو در لبنان در جوی آب بریزد.

  • ناشناس
    1

    تصورش. چقدر. سخت است که. با چه امیدی برای دخترت. یک مانتو بخری. .چنان حالت را بگیرند وبه چنان روزت زیندازند مه چنین حرکت ایر انیانی ازت سر بزند. خداوند. به همه ما مویشتن داری عطا. بفرما. در ضمن این وادر زجر دیده عاقل بوده که قصاص نکرده .نوهاش را که پدر ندارد از مادرهم محروم شود. واگر خودش نباشد چه کسی از ان. بچه مراقبت کند. خداوند. له این مادر صبر دهد. وبانوان محترم هم اگر می خواهند خذید کپند اول د. خانه. مطرح کنند. وفرزندان هم. به پدران ومادران برای خرید. یا سفر. فشا. نیاورند. پدر ومادر. اگر داشته باشند از خرید برای فرزندانشان لذت می برند مگر. عدهای که خسیس. باسند

  • علی
    3

    استان های شمالغرب متاسفانه جز خشمگین ترین استانها هستن نمیشه زیاد باهاشون بحث کرد

  • ناشناس
    1

    خبری که نیست در اسلام بیشتر سر بریدن است تا جاقو کاری . اگر اسلام واقعی بود باید سرش را میبرید . خوب داعش از کجا امده از قران و تاریخ زندگی پبمبر .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها