مصدومیت ٨ نفر در تصادف نیسان و رنو

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مصدومیت ٨ تن در پی تصادف در جاده خاوران خبر داد.

مصدومیت ٨ نفر در تصادف نیسان و رنو

سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ١:۵٧ بامداد امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق جاده خاوران، بعد از میدان آقانور به سامانه ١٢۵سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع  داده شد که بلافاصله پس از آن ایستگاه شماره ٧٨ به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: بر اساس بررسی های اولیه یک دستگاه خودرو رنو ساندرو با سه سرنشین، در مسیر شرق به غرب در حال تردد بوده که به دلایل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد به گاردریل های میانی جاده آن را شکسته و وارد مسیر مخالف شده بود. این خودرو پس از ورود به مسیر مخالف با یک دستگاه خودرو نیسان برخورد کرده بود. خودرو نیسان گونی های بزرگ حاوی ضایعات حمل می کرده و سه تن در قسمت جلوی نیسان و پنج نفر که نوجوانان افغان بودند در قسمت بار، روی گونی های ضایعات نشسته بودند. این افراد نوجوانان نهایتا ١٧ یا ١٨ ساله بودند.

ملکی اظهار کرد: خودرو رنو ساندرو پس از این برخورد کاملا واژگون شده و روی سقف قرار گرفته بود. یک پسر بچه پنج ساله و دو مرد داخل خودرو بودند که پیش از رسیدن آتش نشانان توسط شهروندان و خودرو های عبوری خارج شده بودند. در اثر این برخورد پنج نفری که روی قسمت بار نیسان نشسته بودند به اطراف پرتاب شده بودند و آسیب دیدگی های شدید داشتند. اگر پس از افتادن این افراد بر روی جاده خودرو عبوری دیگری تردد می کرد قطعا این حادثه تلفات جانی نیز بر جای می گذاشت.

وی افزود: در این حادثه ١١ نفر حضور داشتند و هشت نفر دچار مصدومیت شدند که پس از حضور عوامل اورژانس به آن‌ها تحویل داده شدند. در نهایت خودرو رنو ساندرو نیز به حالت اولیه برگردانده و محل به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد تا علت حادثه بررسی شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: عوامل شهرداری نیز در محل حاضر شدند و نسبت به بازسازی قسمتی که گاردریل شکسته شده بود اقدام کردند. ساعت ٣:٢٢ بامداد عملیات به پایان رسید.

ملکی در پایان گفت: در گذشته نیز می دیدیم که افراد در قسمت بار خودرو می‌نشینند که بسیار اشتباه بود، از آن اشتباه تر می بینیم که افراد روی بارهای چیده شده خودروها می‌نشینند که این موجب می شود به راحتی تعادل خود را از دست بدهند. این افراد هیچ جایی برای مهار کردن خود ندارند و اگر خودرو در دست انداز بیفتد یا سرعتش کم و زیاد شود قطعا این افراد به پایین پرتاب می‌شوند. این اقدام بسیار اشتباه است، حداقل می توانند خودروی دیگری برای افراد کرایه کنند. هزینه‌اش بیشتر می شود اما شاهد این حوادث تلخ نخواهیم بود.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • فرهاد
    0

    مار به این مورد تصادف ندارم ولی این راننده های نیسان اعظمشون با الا...تفاوتی ندارند لازنه اموزش ببینند. قدرت ماشین در اینها هم اپر کرده و مثل خ... میرانند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها