درگیری صاحب خانه با مستاجر رنگ خون گرفت

رئیس پلیس آگاهی مازندران از درگیری منجر به قتل صاحب خانه با مستاجر خود در شهرستان ساری خبر داد.

درگیری صاحب خانه با مستاجر رنگ خون گرفت

سرهنگ علی قیصری، با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر درگیری در یکی از محلات شهرستان ساری، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری منجر به قتل در شهرستان ساری، بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

او افزود: در بررسی‌های بعمل آمده کاراگاهان پلیس آگاهی مشخص شد، صاحب خانه به همراه دوستانش با مستاجر خود به علت تاخیر در تخلیه منزل درگیر و با وارد کردن چندین ضربه چاقو وی را مصدوم کرد.

سرهنگ قیصری با اشاره به اینکه مصدوم این حادثه بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت، گفت: کاراگاهان پلیس آگاهی مازندران پس از بررسی‌های صحنه جرم و تحقیقات پلیسی یکی از متهمان به قتل را شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و متهم در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد، افزود: دستگیری دیگر متهمان این پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ناشناس
    0

    حالا جناب صاحب خونه باید خونه تونو بدین خانواده مقتول تا شاید شاید بتونید رضایت بگیرید

    نظرات شما -
    • سرباز ولایت
      1

      مقصر دولت روحانیه چون قرارداد اجاره در زمان دولت بنفش بسته شده

  • ناشناس
    0

    علی برکت الله

  • ایرانی
    0

    ملت کلا اعصاب ندارن و آستانه تحملشون خیلی اومده پایین! با کوچکترین چیزی درگیر میشن و کار به کشتن و قتل میرسه این روزها همش داریم از این اخبار میخونیم ، حالا خوبه مثل آمریکا اینجا حمل سلاح قانونی نیست وگرنه همه با هم دوئل میکردن!!!ولی خداوکیلی هر چی نداریم امنیت داریم ها!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • ناشناس
    0

    خدا لعنت کند مسئولانی که ۱۰٪ حقوق زیاد میکنند و دستور افزایش ۲۵٪ ای را میدهند، نادانها ها فکر نمیکنند ۲۵٪ کرایه های الان کم میشود

  • مردم
    0

    وقتی از جیب مردم می بخشید حکم تخلیه نمی دهید به هر
    چی دست می زنید خراب کاریش مال مردم بینواست قانون
    من دراوردی

  • دانا
    0

    حا لا اقای وزیر رستم جان بیا با این دستور ی که دادی مستاجر ها خانه را تخلیه نکند جوابگو باش چرا مردم را مقابل یکدیگر قرار می دهید تورم در جامعه وحشتناک است چرا کاری نمی کنید

  • ناشناس
    0

    امید است مصوبه هیأت دولت در خصوص سقف ۲۰ تا ۲۵ درصدی افزایش اجاره بها باعث ایجاد اختلاف، دعوا و درگیری و در نهایت قتل عمدی بین مؤجر و مستأجر نشده باشد!

  • ناشناس
    0

    وقتی حکومت نادان با تصمیمات من درآوردی آن هم از کیسه مردم،برای رقص خوش خدمتی اعلام کرده که مستاجران تخلیه نکنند،باید حم دعوی بین مردم گسترش یابد،حکومت اگه عرضه داره مسکن تولید کند و به مردم با قیمت پایین اجاره بده و به حقوق شرعی و قانونی مردم تجاوز نکند

  • ناشناس
    1

    خدا لعنت کنه مردمی رو که مثل حیوون با هم رفتار میکنن و اگر کسی هم بهشون هوشششش، باز مسئولیت به گردن نمیگیرن و همه چیز رو حواله میدن به دولت، ولعتون رو گا..دم که انقدر خواسته هاتون از زندگی زیاد شده که همدیگه رو پاره میکنید و همتون هم خودتونو فقط محق میدونید و طرف مقابل رو مقصر.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها