خودسوزی کارگری در اداره آبفای لاهیجان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لاهیجان در ارتباط با خودسوزی کارگر آبفای لاهیجان گفت: متخلفین احتمالی با رعایت قوانین و مقررات تحت تعقیب کیفری قرار می‌گیرند.

خودسوزی کارگری در اداره آبفای لاهیجان

 ابراهیم انصاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لاهیجان درباره اقدام به خودسوزی یک نفر در آبفای لاهیجان گفت: فرد حادثه دیده از کنتورنویسان تحت پیمانکاری امور آب و فاضلاب شهرستان لاهیجان بوده است. این شخص به جهت اعتراض به تعلیق از کار از ناحیه شرکت پیمانکاری، وارد اداره مزبور شده و با ریختن بنزین به روی خود اقدام به خودسوزی کرده است.

وی با بیان اینکه بلافاصله دستور تشکیل پرونده قضایی در خصوص موضوع و علت دقیق حادثه صادر شده است، افزود: بدیهی است چنانچه شرکت پیمانکاری بدون رعایت ضوابط و مقررات قانونی مبادرت به تعلیق این فرد نموده باشد و یا در جهت انجام امورات مربوطه از ناحیه اداره آب و فاضلاب مسامحه‌ای صورت گرفته باشد، متخلفین با رعایت قوانین و مقررات تحت تعقیب کیفری قرار خواهند گرفت.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    مشکل فقر و بیداری است که حکومت در این 43 سال قادر به حل کردن ان نبوده و هرگز هم نخواهد شد. مگه سیاست خارجی و داخلی حکومت اسلامی به کلی تغییر کند. نه پیمانکار مقصر است و نه اداره اب. دادستان اگه جرات داره باید مسببان واقعی این وضع مملکت را مجازات نماید. نه اینکه با معلول برخورد کند. علت ان بالا بالاها است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها