دستگیری عاملان تصادف ساختگی در فومن

رئیس پلیس آگاهی گیلان از دستگیری سه نفر از عاملان تصادف ساختگی در شهرستان فومن خبر داد و گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۳۱ فقره کلاهبرداری با شیوه تصادف ساختگی اعتراف کردند.

دستگیری عاملان تصادف ساختگی در فومن

سرهنگ علیرضا حدادی در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: برخورد قاطع پلیس با کلاهبرداران و ایجاد فضای ناامن برای آنها و از طرفی ارتقاء سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع کلاهبرداری می‌شود.

وی افزود: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص کلاهبرداری از آنها با شیوه تصادف ساختگی، کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فومن، موضوع را مورد پیگیری قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان گفت: با بررسی‌های صورت گرفته موضوع، مشخص شد سه نفر با یک دستگاه خودرو سواری در روزهای شلوغ در محورهای مواصلاتی شهرستان فومن با طرح و نقشه قبلی و شگردی خاص اقدام به تصادف ساختگی کرده و با خودداری از رفتن به بیمه از راننده طرف مقابل خسارات اضافی دریافت می‌کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پس از اقدامات فنی و پلیسی متهمان شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان۳۱ و ۳۲ و ۳۳ ساله در تحقیقات پلیس به ۳۱ فقره کلاهبرداری با شیوه تصادف ساختگی اعتراف که پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ حدادی در پایان از مردم خواست در صورت برخورد با موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها