از به قتل رساندن پدر تا خودکشی

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس، یک پسر جوان پس از به قتل رساندن پدرش در یک کانکس، قصد داشت تا با انداختن خود به زیر خودروها خودکشی کند دستگیر شد.

از به قتل رساندن پدر تا خودکشی

سرهنگ بهزاد عبدیان، گفت: دیروز، سه‌شنبه با اعلام مرکز پیام مبنی بر آنکه فردی با لباس‌های خون‌آلود در حوالی تونل سلام فاز ۱۱ پردیس قصد انداختن خود به زیر خودروها وخودکشی دارد بلافاصله واحد گشتی از مأموران انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند.

در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این جوان ۲۸ساله پدر خود را داخل یک کانکس در همان نزدیکی به قتل رسانده و حالا قصد خودکشی دارد.مأموران بلافاصله به محل حادثه رفته و با جنازه خون‌آلود پدر ۵۷ ساله این جوان روبه‌رو شدند که بر اثر جراحت از ناحیه گردن به علت خونریزی شدید فوت کرده بود.

عبدیان با اشاره به علت این حادثه، گفت: درگیری در محل کار مقتول و داخل کانکسی رخ داده و فرزند مقتول با چاقویی که در دستش بوده چند ضربه به پدرش وارد کرده و باعث مرگ وی شده است اما در کمتر از نیم ساعت بعد از این جنایت دستگیر شد.

وی با بیان اینکه متهم پس از تکمیل تحقیقات همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی شد از شهروندان خواست، در برابر اتفاقات روزمره خویشتنداری، صبر و حوصله پیشه کرده و موارد اختلافی را از مسیر قانونی پیگیری کنند.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • محمد
    0

    قانون کجابوده که ازمسیرقانونی پیگیری کنند قانونی وجودنداره

  • ح.ن
    0

    قانون فقط تو فیلم هاست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها