حمله وحشتناک ۵ شرور به مرد جوان در پارک جنگلی لویزان

مرد جوان که به دام ۵ شرور بی‌رحم افتاده بود، توسط گشت نیروی انتطامی در پارک جنگلی لویزان نجات پیدا کرد.

حمله وحشتناک ۵ شرور به مرد جوان در پارک جنگلی لویزان

صبح روز دوم تیر ماه، رسیدگی به پرونده آدم‌ربایی، سرقت و ضرب و جرح مرد 30 ساله‌‌‌ای توسط 5 شرور در لویزان در دستور کار بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی قرار گرفت.

تحقیقات ابتدایی نشان داد مرد جوان در یکی از خیابان‌های شمال تهران در حال پیاده روی بوده که توسط 5 شرور به بهانه سرقتی بودن گوشی که به همراه داشته، هدف ضرب و جرح با قمه و چوب قرار گرفته است.

بررسی‌های بیشتر مشخص کرد، 5 مرد جوان پس از ضرب و جرح شدید، شاکی را با موتور سیکلت به پارک جنگلی لویزان برده و دستان وی را  به یک درخت جهت سرقت اموال و ضرب و جرح بسته‌اند!

تحقیقات بیشتر کارآگاهان حکایت از آن داشت، متهمان در حال ضرب و جرح شاکی بودند که با گشت ماموران کلانتری در لویزان مواجه شدند که بلافاصله پا به فرار گذاشتند و از مهلکه گریختند.

در ادامه مشخص شد، امدادگران اورژانس که دقایقی بعد به محل حادثه رسیده بودند، مالباخته را برای سیر مراحل درمان به بیمارستان منتقل کردند و چند ساعت بعد، مرد جوان پس از بهبودی نسبی وضعیت جسمانی‌اش، شکایت خود را از 5 شرور ثبت کرد.

بازپرس پرونده به دنبال دریافت جزئیات این حادثه، دستور شناسایی موتورسیکلت‌های استفاده شده در آدم ربایی و بازداشت 5 شرور را به اتهام آدم‌ربایی، سرقت و ضرب و جرح مرد جوان صادر کرد.

تحقیقات در خصوص کشف ابعاد پنهان پرونده توسط محمدامین، تقویان بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جرائم‌جنایی ادامه دارد و کارآگاهان برای دستگیری متهمان وارد عمل شده‌اند.

منبع: حادثه 24
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    هجوم حاشیه نشینان به شمال شهر بسیار
    نزدیک است

  • ناشناس
    0

    همش از بی حجابی خانم ها و تصویر روی سنگ قبر هاست!!!! نیروهای محترم و خدوم خودسر و گشت ارشاد و ستاد امر به منکر یه کم سخت تر با بی حجابی برخورد کنند ارازل و اوباش و سارقین قمه کش جیب بر های عزیز زور گیران غیور حساب کار دستشان میاد

  • امید
    0

    بله دیگه وقتی بعضی از لابالی های جامعه از کتک خوردن یک روحانی که برای دفاع از یک جوان اتفاق افتاده خوشحال میشن این میشه وضع جامعه که دیگه کسی به کسی نیست و انسانیت گم میشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها