جزئیات بازداشت ۳ زن به خاطر رقصیدن روی پل هوایی کرمانشاه

رییس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه، از دستگیری سه نفر خانم که روی یکی از پل‌های هوایی شهر کرمانشاه اقدام به حرکات موزون کرده و باعث جریحه‌دار شدن عفت عمومی شده بودند، خبر داد.

جزئیات بازداشت ۳ زن به خاطر رقصیدن روی پل هوایی کرمانشاه

بازداشت عاملان رقص در کرمانشاه

سرهنگ حسن حیدری رییس پلیس امنیت عمومی استان  کرمانشاه  اظهار کرد: پس از انتشار کلیپی در شبکه‌های اجتماعی که سه خانم روی یکی از  پلهای عابرپیاده  شهر کرمانشاه اقدام به رقص و حرکات موزون کرده بودند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: از آن جایی که این اقدام باعث جریحه‌دار شدن عفت عمومی جامعه شده و برخورد با این موضوع جزو مطالبات شهروندان کرمانشاهی بود تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی اقدامات همه جانبه‌ای برای شناسایی عاملان رقص آغاز کردند.

رییس  پلیس  امنیت عمومی استان کرمانشاه تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی هر سه عامل رقص و حرکات موزون شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی و رعایت موازین شرعی و قانونی این افراد دستگیر شدند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده‌ای در این خصوص، از معرفی هر سه فرد دستگیر شده به دستگاه قضایی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

وی از برخورد قاطعانه پلیس با هرگونه ناهنجاری و اقدامات خلاف شرع و قانون خبر داد و گفت: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای معدود در شهر شهیدپرور کرمانشاه ارزش‌ها و هنجارهای اخلاقی را زیرپا گذاشته و باعث جریحه شدن عفت عمومی شوند.

پلمپ محل برگزاری جشن مختلط در کرمانشاه

رییس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه در ادامه، از پلمپ باغ تالاری که محل جشن مختلط دختران و پسران بود، خبر داد.

حیدری اظهار کرد: پس از انتشار کلیپی در فضای مجازی که در آن تعدادی دختر و پسر به صورت مختلط اقدام به برگزاری جشن و پایکوبی کرده بودند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با توجه به ایجاد جو نارضایتی در مردم شهیدپرور کرمانشاه و همچنین در راستای پاسخ به مطالبه عمومی جامعه برای برخورد با چنین مواردی، نسبت به شناسایی محل برگزاری جشن مختلط اقدام کردند.

حیدری تصریح کرد: ماموران پس از شناسایی محل از آن جایی که جشن مختلط برگزار شده باعث جریحه‌دار شدن عفت عمومی شده بود، نسبت به پلمپ آن پس از هماهنگی با مقام قضائی اقدام کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به تشکیل پرونده‌ای برای متصدی باغ تالار محل برگزاری جشن، از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

وی در پایان از برخورد قاطعانه پلیس با هرگونه ناهنجاری و اقدامات خلاف شرع و قانون خبر داد و گفت: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای معدود در شهر شهیدپرور کرمانشاه ارزش‌ها و هنجارهای اخلاقی را زیرپا گذاشته و باعث جریحه شدن عفت عمومی شوند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 15
  • ناشناس
    12

    هیچ کس به حیای شما بس نمیاد که ....... هر کاری می‌کنید لطفاً در مکان‌های عمومی انجام ندهید ما برای تربیت بچه هامون خیلی زحمت کشیدیم نمی‌خواهیم با دیدن این صحنه ها زحمتاتمون بر باد بره
    لطفاً.....

    نظرات شما -
    • گریه کنید مسلمونها
      1

      ناشناس لخت شو گریه کن.

    • نقی معمولی
      0

      بچه هات گوشی دارند؟

    • ناشناس
      0

      فقط پس میرسلیم روبه یادت بیار بعداینجاها مطلب بذار خجالت هم خوب چیزیه نکنه ازنظرشما مجاهدین خلق(منافقین)ازاینا بهترن باشما خود اونایی اولیای دیگه

    • 0

      عفت شما بخاطر طوسی ها چی شد بخاطر کشیدن دختری روی آسفالت برای بازداشت چطوره عفت شما مگه سوا کرده جریحه دار میشه وقتی اون مامور امنیت اخلاقی دخترم دمو به خاطر لباسش کتک میزنه عفت شما خوابه شایدازنظرشما معنی عفت چیزدیگست

  • ناشناس
    0

    خداروشکر اجازه ندادید زندگی مردم بخطربیافته عجب روزگاری

  • ناشناس
    0

    دمتون گرم
    خانم مرجان شیخ السلامی را هم بخاطر حرکات موزونش بازداشت کنید

  • ناشناس
    0

    کاش منبری های شرب خمر کرده و اختلاس گران و دزدان بیت الحال را هم با چنین سرعت عملی دستگیر می کردید. پارسال مورد سرقت قرار گرفتم در آگاهی تشخیص چهره هم رفتم و در عکس ها هم مظنون متقن را معرفی کردم اما تا حالا هیچ خبری بهم ندادند

  • ناشناس
    0

    دوباره عفت عمومی جریحه دارشد .خداراشکر ماملت بدبخت هستیم تا شما بتونید قدرت نمایی کنید .

  • للب
    0

    مردم جریحه دار نمیشند

  • عادل از قطب شمال
    0

    راستی از اسیدپاشان اصفهان خبری نشد

  • ناشناس
    0

    بنازم به شیرزنان این مملکت .

  • ناشناس
    0

    خدا را محتسب ،ما را به فریاد دف و نی بخش
    که ساز شرع ،از این افسانه بی قانون نخواهد شد


    خلایق هرچه لایق

  • علیرضا
    0

    وقتی خداداد گل مساوی رو به استرالیا زد دیگه ایران رو هوا بود بعد از صعود همه مردم داشتند می‌رقصیدند ،دخترها نیم تنه از ماشین بیرون بودند و همچنین پسرها
    ما مردم ایران اون بودیم و هستیم انسانهای شادی که با کوچکترین بهانه ای می‌خندیم و میرقصیم
    با شهادت سردارمون گریه میکنیم و اشک میریزیم
    ما ایرانیها احساسی هستیم و این احساسات خوب دیگران رو دوست داریم .





  • ناشناس
    0

    احسن بر پلیس که اجازه جریحه دار شدن عفت عمومی را نداد ولی هزاران زن و دختر ایرانی را که در اربیل و سلیمانیه به خارجی ها اجاره میدادن هیچ جاشونو جریحه دار نکرد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها