دستگیری قاتل جوان دلگانی پس از 15 ماه فرار

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دلگان عامل قتل جوان 20ساله دلگانی پس از 15 ماه فرار دستگیر شد.

دستگیری قاتل جوان دلگانی پس از 15 ماه فرار

سردار احمد طاهری، اظهار کرد: در فروردین ماه سال گذشته در پی قتل جوانی 20 ساله در محور "دلگان به گنبد علوی" در شهرستان دلگان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌ کارآگاهان پلیس حاکی از این بود که مقتول با خودروی شخصی خود در محور مذکور در حرکت بوده که توسط فرد یا افرادی ناشناس با شلیک اسلحه کلاش مجروح می شود که پس از انتقال به بیمارستان، علیرغم تلاش تیم پزشکی بر اثر خونریزی شدید جان خود را از دست می دهد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای شناسایی قاتل آغاز که در نتیجه تحقیقات صورت گرفته هویتش  شناسایی و مشخص شد متهم پس از ارتکاب به جنایت از سطح شهرستان به مکانی نامعلوم گریخته است.

سردار طاهری بیان داشت: تلاش پلیس برای دستگیری قاتل فراری ادامه داشت تا اینکه مدتی قبل سرنخ هایی از تردد مجدد وی در سطح شهرستان دلگان به دست آمد.

این مقام ارشد انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در نهایت با تلاش بی وقفه کارآگاهان پلیس آگاهی، مخفیگاه متهم فراری در یکی از روستاهای شهرستان دلگان شناسایی و روز گذشته درعملیاتی ضربتی پس از 15 ماه فرار دستگیر و مشخص شد با انگیزه انتقام جویی به دلیل یک سری اختلافات قبلی دست به این جنایت زده است.

وی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست هرگونه اختلاف خود را با دیگران تنها از طریق مراجع قضائی برطرف سازند و از هرگونه اقدام خود سرانه که موجب رقم خوردن چنین اتفاقات تلخ و ناراحت کننده ای می شود خودداری کنند.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها