دستگیری عاملان نزاع و درگیری روستای یحیی آباد

فرمانده انتظامی کاشان از دستگیری عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی روستای یحیی آباد شهر مشکات با اشراف اطلاعاتی و اقتدار پلیس خبر داد.

دستگیری عاملان نزاع و درگیری روستای یحیی آباد
سرهنگ ایرج کاکاوند گفت: سلب آسایش شهروندان و ایجاد نزاع و درگیری در سطح جامعه خط قرمز پلیس بوده و مجموعه انتظامی با همکاری مقام قضایی به شدت با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد قانونی می کند.
وی در ادامه تصریح کرد: طی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری دسته جمعی بین تعدادی جوان در روستای یحیی آباد شهر مشکات بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.
این مقام انتظامی افزود: ماموران با رسیدن در صحنه متوجه شدند که ۱۲ جوان به دلیل اختلافات شخصی با سلاح سرد با همدیگر درگیر شده که در این درگیری ۴ نفر از طرفین دعوا به شدت مجروح و عاملان اصلی از محل متواری شدند.
فرمانده انتظامی کاشان ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان با انجام یک سری اقدامات تخصصی و پلیسی موفق شدند عاملان اصلی درگیری را شناسایی و در یک عملیات ضربتی کمتر از ۱۲ ساعت داخل مخفیگاه شان در شهر کاشان دستگیر و به مراحع قضایی معرفی شدند.
سرهنگ کاکاوند گفت: پلیس هرگز به مخلان نظم و امنیت عمومی اجازه تخطی از قانون را نخواهد داد و با تمام کسانی که بخواهند به هر نوعی آسایش مردم را به مخاطره بیندازند، برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.
 
منبع: پایگاه خبری کاشان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها