واژگونی اتوبوس در زنجان حادثه آفرید

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: در پی واژگونی یک دستگاه اتوبوس در آزادراه زنجان_تبریز ۳ نفر کشته و ۱۴ نفر مصدوم شدند.

واژگونی اتوبوس در زنجان حادثه آفرید

تقیلو گفت: ساعت ۵ و ۵۸ دقیقه صبح امروز یک مورد واژگونی اتوبوس در کیلومتر ۲۵ لاین جنوبی  آزادراه زنجان - تبریز به مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ گزارش شد.

او می‌گوید: بلافاصله پس از دریافت خبر ۶ کد آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به حادثه اعزام شد.

به گفته رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان در پی این حادثه ۱۶ نفر مصدوم شده اند که پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی برای ادامه درمان به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شده اند.

تقیلو گفت: ۳ نفر از سرنشینان اتوبوس نیز در دم جان باخته اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    1

    سلام
    اکثر رانندگان اتوبوس های بین شهری، معتاد هستند و با سرعت بالا و غیر مجاز در جاده ها حرکت می کنند و رانندگان دیگر را اذیت می کنند و باعث رعب و وحشت مردم می شوند . راهنمایی و رانندگی هم هیچ گونه نظارتی بر کار اینها ندارد و همه اش فرمالیته و الکی می باشد.

  • محمدرضا
    1

    متاسفانه جاده ها محل جولان راننده های اتوبوس و کامیونی شده که اکثرا بیش از زمان استاندارد ( اکثرا بخاطر مشکلات اقتصادی) رانندگی میکنن و خیلی از این راننده ها برای اینکه توان لازم جهت رانندگی رو داشته باشند از مواد مخدر و .... استفاده میکنن که سطح هوشیاریشان گاها بسیار پایین هستش به این مورد مشکلات فنی وسایل نقلیه و عدم نطارت را اضافه کنید

  • ناشناس
    0

    جاده های ایران غیر ایمن هست

  • ناشناس
    0

    این روزها آمار تصادفات اتوبوس های مسافربری بین شهری و همچنین قطارها بسیار زیاد شده است و باعث می شود مردم جهت سفرهای برون شهری اقبال کمتری به استفاده از وسایل نقلیه عمومی نشان بدهند!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها