دستگیری سارق در زندان

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری زورگیری که در مرخصی از زندان سرقت و بلافاصله خود را به زندان معرفی کرده است، خبر داد.

دستگیری سارق در زندان

سرهنگ اردشیر نادری گفت: در پی اعلام یک فقره زورگیری در محله گلبرگ، عوامل عملیات کلانتری این محل به نشانی اعلامی اعزام شدند و پس از حضور و بررسی مشخص شد سارق پس از سرقت در هنگام فرار موتورسیکلت خود را در صحنه سرقت رها و جا گذاشته است.

وی با بیان اینکه مالک موتورسیکلت شناسایی شد، افزود: مالک موتورسیکلت فردی ۲۸ ساله دارای سوابق کیفری متعدد محل سکونتش در محله بی سیم تهران بوده و پس از بررسی دقیق و اخذ مجوز قضائی مشخص شد که سارق در مرخصی از زندان بسر می‌برده و بعد از سرقت برای رد گم کردن بلافاصله خود را به زندان معرفی کرده است.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: با مجوز قضائی متهم از زندان تحویل گرفته شد و در پی جوئی‌های انتظامی به زوگیری از مالباخته و ارتکاب چند فقره سرقت مشابه معترف شد.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: تاکنون ۵ تن از مالباختگان که به همین شیوه از آن‌ها زورگیری شده بود، متهم را شناسایی و متهم به جرم ارتکابی نسبت به مالباختگان اعتراف کرد.

سرهنگ نادری با اشاره به انجام تحقیقات بیشتر برای شناسایی سایر جرائم احتمالی ادامه دارد، خاطرنشان کرد: متهم به همراه پرونده برای تکمیل تحقیقات پلیسی تحویل پلیس آگاهی شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها