دایی و خواهرزاده آبروی خانواده شان را بردند / خودروی خودشان را هم سرقت کرده بودند

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دایی و خواهر زاده ای که با همکاری یکدیگر از ساختمان های مسکونی سرقت می کردند خبر داد و گفت: متهمان به 20 فقره سرقت معترف شدند.

دایی و خواهرزاده آبروی خانواده شان را بردند / خودروی خودشان را هم سرقت کرده بودند

سرهنگ "صادق ضرونی" با اعلام این خبر بیان داشت: در پی اعلام چند فقره  سرقت  از اماکن خصوصی توسط سرنشینان پراید سفید رنگ با پلاک سرقتی،  دستگیری  سارقان در دستور کار  تیم عملیات کلانتری 128 تهران نو قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی مشخصات ظاهری و ساعات حضور سارقان را  بدست آوردند افزود: روز گذشته ماموران با مشخصات ظاهری که در اختیار داشتند بصورت نامحسوس در حین  گشتزنی در سطح حوزه بودند که خودروی پراید مورد نظر با پلاک سرقتی را مشاهده کردند که به وی دستور ایست دادند ولی بی توجه به دستور پلیس از محل متواری شدند.

توقف خودرو و دستگیری سارقین با شلیک پلیس

سرکلانتر یازدهم  پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: در تعقیب و گریز 20 دقیقه ای با شلیک پلیس خودرو متوقف و سارقین دستگیر شدند و در بررسیه اولیه مشخص گردید که خودروی سرقتی متعلق به خود راننده است و با این ترفند و اعلام سرقت خودروی خود اقدام به سرقت از ساختمان ها و اماکن خصوصی می نماید,سارقان 23 و 40ساله و دارای سوابق سرقت و تحمل حبس در زندان می باشند.

سرهنگ ضرونی  با اشاره به اینکه این  2سارق  دایی  و  خواهر زاده  می باشند و تا کنون به 20 فقره سرقت با همین روش اعتراف نموده اند در پایان خاطر نشان کرد: تلاش در جهت شناسایی شکات دیگر و کشف جرائم دیگر متهمین ادامه دارد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها