قتل با ضربات چاقو / پلیس به دنبال شناسایی قاتل خیابان شکریه

وقوع یک فقره قتل در نزدیکی خیابان شکریه شهر همدان به فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله مامورین در محل حاضر شدند شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار همکاران در پلیس آگاهی قرار دارد.

قتل با ضربات چاقو / پلیس به دنبال شناسایی قاتل خیابان شکریه

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان از وقوع قتل با ضربات چاقو خبر داد.

حسین بشری با اعلام این خبر اظهار داشت: صبح روز ۱۵ تیرماه وقوع یک فقره قتل در نزدیکی خیابان شکریه شهر همدان به فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله مامورین در محل حاضر شدند.

این مقام انتظامی افزود: بررسی اولیه حکایت از یک مورد درگیری داشته که مقتول با ضربات چاقو مجروح و علی‌رغم اعزام به بیمارستان به دلیل شدت جراحت وارده متاسفانه فوت کرده و قاتل نیز به سرعت از محل جنایت فرار نموده است .

بشری گفت: شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار همکاران در پلیس آگاهی قرار دارد و از شهروندان نیز میخواهیم چنانچه اطلاعاتی در مورد این قتل دارند موضوع رو به پلیس اطلاع دهند بدیهی به محض دستگیری علت و انگیزه اطلاع رسانی خواهد شد.

شنیده ها حاکی است؛ مقتول از کارمندان شرکت برق استان همدان است.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    1

    رفته برق مردمو قطع بکنه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      گیرم که رفته باشه یه کارمند هست بهش دستور دادن فلان مشترک یک ساله پول برق نداده برو برقش قطع کن تازه اداره برق چند تا اختار قطع میده وهمون لحضه هم مامور میگه بروید پرداخت کنید تا برقتون قطع نکنم .اداره برق یه شرکت خصوصی شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها