کارگر ۱۸ ساله در یکی از معادن محلات جان باخت

فرمانده انتظامی شهرستان محلات از جان باختن دلخراش کارگر ۱۸ ساله، در یکی از معادن سنگ این شهرستان خبر داد.

کارگر ۱۸ ساله در یکی از معادن محلات جان باخت

سرهنگ عباس محمد رضایی، افزود: ساعت ۱۹ و ۳۱ دقیقه روز گذشته در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع حادثه ریزش سنگ در یکی از معادن شهرستان، بلافاصله عوامل پاسگاه انتظامی خورهه برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد که یکی از کارگران جوان این معدن، در هنگام کار بر اثر شکستن و سقوط یک قطعه سنگ به شدت مجروح و جان سپرده است.

وی با اشاره به انتقال جسد متوفی به سردخانه با هماهنگی مقام قضایی افزود: پرونده این حادثه تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی ارسال شد

سارقان اصفهان در دلیجان زمین گیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان از دستگیری چهار سارق منازل استان اصفهان در عملیات ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد و گفت: چهار میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ «مجتبی جمالی» افزود: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان دلیجان و در پی گشت زنی‌های هدفمند ماموران انتظامی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سمند با چهار سرنشین مشکوک شدند.

وی ادامه داد: سرنشینان خودرو با مشاهده گشت انتظامی قصد متواری شدن داشتند که با اقدام به موقع پلیس خودرو متوقف و هر چهار سرنشین دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف مقادیری طلا و نقره از خودروی توقیفی خاطر نشان کرد: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد اموال مکشوفه به ارزش چهار میلیارد ریال سرقتی هستند.

سرهنگ جمالی تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی پلیس متهمان به پنج فقره سرقت منزل در شهرستان شهرضا استان اصفهان اعتراف کردند.

وی در پایان اظهار داشت: متهمان پس از هماهنگی با مقام قضایی تحویل ماموران پلیس آگاهی استان اصفهان شدند.

شهرستان‌های محلات و دلیجان در نوار جنوبی استان مرکزی واقع شدند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها