شنای مرگ در 3 رودخانه/ غرق شدن یک کودک و 2 مرد در یک روز

یک کودک، پسری جوان و مردی سالمند در سه حادثه جداگانه به علت غرق شدن جان باختند.

شنای مرگ در 3 رودخانه/ غرق شدن یک کودک و 2 مرد در یک روز

عصر روز یکشنبه پسر ۶ ساله‌ای در یکی از روستاهای  میاندوآب  در رودخانه  زرینه رود  غرق شد. این کودک به همراه خانواده خود در سواحل رودخانه مشغول بازی کردن بود اما براثر سهل‌انگاری خانواده به درون رودخانه افتاد.

والدین این کودک پس از مدتی متوجه شدند که فرزندشان نیست و دقایقی بعد پیکر کودک روی آب نمایان شد و پدرش برای نجات او به آب زد و پدر این کودک پس از بیرون کشیدن پیکر او از آب، بلافاصله او را به بیمارستان «عباسی» میاندوآب برده اما متأسفانه این پسربچه جان باخته بود و تلاش کادر درمان برای احیای وی نیز بی‌نتیجه ماند.

دومین قربانی شنا در دریاچه سد مهاباد

کمال آهمند، مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان  مهاباد  گفت: عصر یکشنبه خبری مبنی بر غرق‌شدگی مردی سالمند در سد مهاباد از طرف مردم اعلام شد که نیروهای فوریت پزشکی به محل حادثه اعزام شدند. با توجه به حضور نیروهای اورژانس و انجام عملیات احیا، مرد 74 ساله جان خود را از دست داده بود.

غرق شدن جوان ۱۸ ساله رزنی در استخر باغ

مدیر روابط عمومی پزشکی قانونی استان  همدان  گفت: جوان ۱۸ ساله اهل شهرستان رزن به دلیل ناآشنایی با فن شنا هنگام آب تنی در استخر باغ روستایی غرق شد و جان خود را از دست داد.

 

علیرضا صارمی افزود: این جوان برای رهایی از گرمای هوا اقدام به آب تنی در استخر باغ می‌کند که غرق شده و جان خود را از دست داد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها