اقدام به خودکشی زن جوان که باعث ترافیک شدید در اتوبان شیخ فضل الله شد/ ویدئو

زن جوان که تصمیم به خودکشی در اتوبان شیخ فضل الله داشت به کمک آتش نشانان و پلیس نجات یافت.

اقدام به خودکشی زن جوان که باعث ترافیک شدید در اتوبان شیخ فضل الله شد/ ویدئو

صبح امروز زن جوانی در تصمیمی وحشت آور به بالای پل عابرپیاده شهرک آزمایش در اتوبان شیخ فضل الله می رود و تصمیم به خودکشی می گیرد.

شاهدان ماجرا خیلی زود از تصمیم هولناک زن جوان به پلیس و آتش نشانی گزارش می دهند و در ادامه ماموران کلانتری و آتش نشانی و اورژانس در محل حاضر می شوند و تیم آتش نشانی در ابتدا تشک بادی را در زیر پل عابرپیاده برپا می کنند.

تصمیم این زن 46 ساله باعث ترافیک شدید در اتوبان شیخ فضل الله می شود که آتش نشانان و پلیس پس از 15 دقیقه صحبت با زن جوان موفق می شوند وی را از تصمیم مرگبار پشیمان کنند و زن جوان به کمک آتش نشانان به پایین پل عابرپیاده منتقل و در اختیار ماموران کلانتری قرار می گیرد.

بنا بر این گزارش، زن جوان که مادر 2 دختر جوان است عنوان کرده که همسرش او را ترک کرده و بخاطر مشکلات مالی تصمیم به این اقدام گرفته است.

حجم ویدیو: 15.03M | مدت زمان ویدیو: 00:01:08 | دانلود ویدیو
منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    متاسفانه در ایران جایی نیست تا افراد مانده در زندگی را کمی همراهی کند تا مشکلاتشان حل شود، حتی کمیته امام هم صف است!

  • داد
    3

    مسئولین بدون دغدغه ولایت اسلام تحویل بگیرید این چند مین گزارش از فلاکت خانواده است که فقط امروز در گزارش های خبری منتشر می شود . یکی بخاطر فقر دو فرزندش را می کشد و یکی دیگر قصد خود کشی دارد و حاکمان لواسان نشین ما میلیونها دلار به نصرالله ، حشدالشعبی، حوثی ها و امثالهم پیشکش می کنند تا این گروهها فرمانبردار این حکومت بوده و واز آنها طرفداری کند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها