مادر، دو دختر یک ساله و ۳ساله‌ اش را به طرز وحشتناکی به قتل رساند

جست‌وجوها برای یافتن زنی که همراه ۲دختر خردسالش مفقود شده بودند پایان تلخی داشت و به کشف جسد ۲ کودک که به‌دست مادرشان به قتل رسیده بودند و دستگیری این زن منجر شد.

مادر، دو دختر یک ساله و ۳ساله‌ اش را به طرز وحشتناکی به قتل رساند

روز یکشنبه ۵تیر ماه امسال مرد جوانی نزد پلیس عنبرآباد واقع در استان کرمان رفت و از مفقود شدن همسرش همراه ۲ دختر یک و ۳ساله‌اش خبر داد.

او گفت: چند ساعت قبل با همسرم بر سر مسئله‌ای پیش پا افتاده جر و بحث کردیم و او ناراحت شد و دست بچه‌ها را گرفت و از خانه بیرون رفت. فکر می‌کردم بعد از چند ساعت آرام شود و برگردد اما هر چه صبر کردم همسر و فرزندانم به خانه برنگشتند.

از طرفی هیچ‌کس هم از آنها خبر ندارد و معلوم نیست چه بلایی بر سرشان آمده است. در این شرایط بود که مشخصات زن گمشده و ۲ فرزند خردسالش در اختیار پلیس قرار گرفت و تلاش‌ها برای یافتن آنها آغاز شد.

در همین حال از آنجا که ممکن بود حادثه‌ای برای این مادر و دخترانش اتفاق افتاده باشد ماجرا به هلال‌احمر نیز گزارش شد.

در این میان مأموران پلیس با بررسی مسیر زن جوان پی بردند که او کمی آن طرف‌تر از خانه همراه فرزندانش سوار یک خودرو شده است.

به همین دلیل مأموران راننده این خودرو را احضار کردند تا از سرنوشت و مقصد زن جوان مطلع شوند.

این راننده به مأموران گفت: زن جوان و ۲ دختر خردسالش در خیابان بودند که من آنها را سوار ماشینم کردم. زن در بین راه شروع به درددل کرد و از مشکلات خانوادگی‌اش برایم گفت و کمی آن طرف‌تر هم پیاده شد.

من نمی‌دانم مقصد آنها کجا بود اما چیزی که فهمیدم این بود که او وضعیت روحی خوبی نداشت. ساعت‌ها از مفقود شدن این زن و فرزندان خردسالش گذشته بود اما هنوز به درستی معلوم نبود چه بر سر آنها آمده است. در این شرایط بود که چندین تیم از هلال احمر جست‌وجوهای‌شان برای پیدا کردن آنها را آغاز کردند.

محمد امیرخانی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان در این‌باره می‌گوید: صبح روز یکشنبه، وقتی گم شدن یک مادر به همراه ۲فرزند یک و ۳ساله‌اش به هلال‌احمر گزارش شد بلافاصله ۴تیم از شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد راهی منطقه شدند و جست‌وجوها آغاز شد اما همکارانم در روز اول نتوانستند ردی از گمشدگان به‌دست بیاورند.

او ادامه می‌دهد: در دومین روز ۸تیم امداد و نجات از جمعیت هلال احمر شهرستان‌های کهنوج و منوجان جست‌وجو را ادامه دادند تا اینکه با جسد دختر یک‌ساله در منطقه بارگاه منوجان مواجه شدند. بررسی پیکر کشف شده نشان می‌داد دختر خردسال به قتل رسیده و جسدش در آنجا رها شده است. قتل این کودک پدرش را شوکه کرد.

هنوز معلوم نبود عامل جنایت چه‌کسی است و زن جوان و دختر دیگرش به چه سرنوشتی دچار شده‌اند، با این حال نفرات بیشتری به تیم‌های جست‌وجو اضافه شدند و از سوی دیگر پلیس نیز بررسی‌ها برای رازگشایی از قتل دختر یک‌ساله را آغاز کرد.

درحالی‌که جست‌وجوها به‌طور شبانه‌روزی ادامه داشت، خانواده گم‌شده‌ها به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد زن جوان در بندرعباس دیده شده است.

با توجه به اینکه فاصله منوجان تا بندرعباس حدود یک ساعت است بعید نبود که این خبر صحت داشته باشد.

بنابراین آنها خود را به بندرعباس رساندند و وقتی به منطقه ساحلی مورد نظرشان رفتند دختر ۳ساله را درحالی‌که روی آب دریا شناور بود دیدند. آنها بلافاصله دختربچه را از آب خارج کردند. شواهد نشان می‌داد که او مدت زمان زیادی در دریا بوده و آب زیادی وارد ریه‌اش شده و جان باخته است.

از سوی دیگر و در همان بررسی‌های اولیه مشخص شد که مادر این دو کودک عامل قتل آنهاست و پس از گرفتن جان دختر یک‌ساله‌اش در منوجان دختر ۳ساله‌اش را هم در بندرعباس به دریا انداخته و غرق کرده است. این زن در نزدیکی محل غرق شدن دختر ۳ساله‌اش آرام و بی‌حرکت کنار دریا ایستاده بود که توسط پلیس دستگیر شد.

او وقتی تحت بازجویی قرار گرفت به قتل ۲دختر خردسالش اعتراف کرد و گفت به‌دلیل مشکلات خانوادگی و از سر عصبانیت دست به این کار زده است.

اعترافات این زن در حالی است که بررسی‌ها نشان می‌دهد او از اختلال حواس و مشکلات روحی رنج می‌برد. بر اساس این گزارش متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

منبع: همشهری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 44
  • ...
    2

    ممکنه این خانم تومور مغزی داشته باشه چون یکی از فامیلامون همین طوری بود بعضی وقتا جنون به سراغش میومد و دیگه هیچی حالیش نمیشد و به بچه هاش حمله میکرد این اواخر دارو مصرف می‌کرد و متاسفانه در چهل و پنج سالگی فوت کرد

    نظرات شما -
    • ایران ازاد
      4

      فقر داره بنیاد جامعه رو ریشه کن میکنه،اونوقت ارزشيها هنوز به دنبال دشمنی با دنیا هستند واز دشمنی هم چيزي جز مردم بدبخت نديدن

    • ناشناس
      4

      راستی چرا این اتفاقات برای مسولين واخوندا نميفته??? بی مسوليتي حکومت منجر به فقر به افراد معمولی جامعه شده،الان اگه در خونه این خانم بري فقر ازدروديوارش باهات صحبت میکنه،هرچند او مناطق جنوب کرمان از لحاظ مالی فرقی باافريقاي جنوبی نداره،و نیازی به بازدید نداره امیدوارم خداوند درهمین دنیا باعث و بانی خودکشی ها رو به سزای عملش برسونه

    • جواب به ناشناس
      8

      اولا گفته مشکل روحی داشته، باشوهرش دعواش شده نه اینکه بخاطرمشکلات مالی، دوم آفریقای جنوبی وضعیت خوبی داره و حتی جام جهانی برگزارکرد، سوم اصلا مادر خودکشی نکرده بلکه خیلی آرام کنارساحل ایستاده وبه غرق شدن فرزندش نگاه می کرد پس مطمئنا مشکل روانی یاهمان جنون و اسکوفرمی داشته که این بیماری بیشتر ژنتیکی است

    • ناشناس
      1

      متاسفانه اینجا هم بعصی ها جبهه گیری میکنن.
      چه ربطی به آلبانی نشین داره!!
      که صد البته البانی نشین هم واژه درستی نیست!
      تا یکی مشکلی رو بیان میکنه!! یکی دیگه بهش میگه آلبانی نشین!
      اینو دیگه همه میدونن اکثر این اتفاقات ناشی از فقر و بیکاریه!!
      باعث فقر هم همه میدونن کیه!!

    • زرشک
      2

      فقر خانواده ها راببین و ثروت سرداران و مسئولان را ببین میدونی دختر قاسم سلیمانی دو میلیون دلار به جوانان لبنان کمک کرد میدونی به تومان چقدر میشه.

    • پروفسور سمیعیشون
      2

      بله دکتر شما درست می فرمایید

  • ناشناس
    13

    واقعا قبل از بچه دارشدن خودش نمفهمیده شوهر وبستگان احمقش هم نفهمیدن این روانیه ازاد میشه بازم بچه میاره و بازم میکشه کاش خودکشی میکرد روانی

    نظرات شما -
    • لعنت بر گناهکاران
      6

      شاید شوهرش و خانواده شوهرش روانیش کردن چرا زود قضاوت میکنید ، راستی از مرد با غیرت خوزستان که سر زنش پرید چی خبر زن براش گرفتن یا هنوز مجرد است

    • پارس
      5

      ممکنه بنده خدا بخاطر رفتار شوهرش اینطوری شده
      نمیشه راحت قضاوت کرد

    • ناشناس
      3

      بهتره سکوت کنی

    • ب
      0

      شاید‌وضع‌بعد‌اقتصادی‌موجب‌درگیری‌ودر‌اخر‌جنون‌به‌
      سرش‌ زده‌

  • واقعیت تلخ
    3

    مرد خانواده هیج مسوولیتی و گناه نداره همش تقصیر زن به بخاطر یک مشکل پیش پا افتاده دوتا دخترانش کشت ، آری جان عمه ات

    نظرات شما -
    • بهروز
      1

      هیچ چیزنمی تونه قتل دودخترخردسال بی گناه را توجیه کندمگراینکه این زن کاملا روانی باشد

  • عباس
    1

    فقر در کشور ما بیداد می کند ...مشکلات مالی همیشه خانولده های سست و ضعیف قلع و قم می کند ..پس به نظر من دولت باید جلو تولید نگیرد کشاورزی تریاک ...می گویند جرم است از افغانستان برای دارو وارد می شود پس کشت داخلی با ضمانت برداشت جهت مصارف دارویی و پزشکی می تواند جنوب کرمان از مشکلات رهایی بخشد .تاکید می کنم فقط پزشکی و دارویی ..نه برای معتادی

  • ناشناس
    4

    فقط میخوان ازدواج کنن زرت و زرت بچه بیارن . نه بررسی، نه آموزش، نه تربیت ، نه درمان حیوان هم جفت گیری بلده

  • ناشناس
    5

    کار خوبی کرده کاش ماهم یا به دنیا نمیومدیم یا همون بچگی می مردیم .این چه مملکتیه .که هیچ سر وسامانی نداره. اون به آینده اون دوتا دختر فکر کرده که در آینده مثل خودش گرفتار بشن

  • ایرونی
    2

    این فشار روحی وروانی که هشتاد میلیو ایرانی باهاش دسته پنجه نرم میکنند اگر درمان نشه امنیت خانواده که هیچ امنیت جامعه به خطر می افتد به فکر رفاه آسایش امید به آینده و..........باشید لطفا

  • شش
    33

    آلبانی نشینان گرامی ، چه پستی از این بهتر...بیایید ببینم اینو چجوری به آخوندا ربط میدید

    نظرات شما -
    • محمد
      1

      نه آلبانی نشین بی دردیم نه امامه ب سر جیره خور که بدون انجام کاری ماه ب ماه حقوق آنچنانی بزنن به حسابمون مشکلات مردم از فقر و نداری که خدا از سر گناهاتون نگذره مردم رو بدبخت کردین

    • ناشناس
      1

      مملکت رو به افغانستان تبدیل کردید ، دو قورت و نیم تون هم باقیه؟ بی شرفا.

  • ناشناس
    1

    به حال و روز بنیان خانواده در ایران گریستم... مشکلات اقتصادی، اعتیاد، افسردگی، فقر، نا امیدی، پریشانی، استرس، اضطراب، بیکاری ووو چه که بر سر خانواده ایرانی نیاورده است. تفو به شکاف طبقاتی و فاصله شدید طبقاتی. تفو به ناکارآمدی ها و مدیریت های شعاری
    دلم به حال و روز این خانواده حتی مادر قاتل و پدر خانواده و کودکان شهیدش می سوزد

  • ناشناس
    1

    فقر عامل تمام این مسائل است و کسی پاسخگو نیست . چرا چنین شتاب به اینجا رسیده ایم .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • نادر
    2

    این نماینده مجلس کجاست که میگه بچه بیارید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اون نماینده ها و زعما حق دارن ۱۰ تا بچه هم داشته باشن. میلیاردها دلار ثروت دارن ( بله دلار نه ریال چون اصلا دیگه میلیون دلار هم پول خوردشونه ) تا ۱۰۰ سال دیگه هم کیف می کنن توی آمریکا و کانادا و اروپا. من هم اگه ثروت و موقعیت اینا رو داشتم ۱۰ تا بچه می خواستم.

  • ناشناس
    0

    من هم امیدی به آینده ندارم. زندگی کردن سخت شده. هر روز استرس. فقط میخوام بخابم و صبح نشه.

  • ناشناس
    1

    وقتی جراح رییسی و تیمش باشند ...

  • ناشناس
    1

    به یقین اگر تو کارت بانکیش ده میلیون تومان بود
    محال بود دست به چنین کار ترسناک و دردناکی بزنه
    واقعا راست گفته اند سواره خبر از پیاده نداره
    همه ی ما زور میزنیم تا برسیم بالاتری خودمان
    خانه ماشین امکانات سفر لباس و ووووو
    در حالی که اون پایین دغدغه ی نان شب و جای خوابشان را دارند
    عدالت علوی گم شده
    رحم و مروت و مردانگی از ایران کوچ کرده

  • روزبه
    2

    مرد خانواده و اطرافیان ممکن است در ایجاد این شرایط روانی در زندگی این خانواده تاثیر زیادی داشته باشد.لجبازی زوجین ته اش به اینجا ختم می شود ، نبود گذشت ، چشم پوشی، بخشش،محبت و... در زوجین و عوامل مادی و عدم درک یکدیگر در زندگی مشترک.

  • G
    1

    ای بنده خدامشکل روحی وروانی داشته دراثردردزایمان اینجوری شده وتحت نظر دکتربوده

  • چنگیز
    0

    فقر، فحشاء، بیکاری، سومدیریت و ندانم کاری مسئولین داره این کشور رو به ورطه نابودی می بره خدا به خیر کنه

    نظرات شما -
    • راوی
      0

      از خدا به بنده به علمالهدی گفتم چکار کن ناراحت بیاش.

  • ناشناس
    1

    در آشناها اینطور فرد روانی وجود داشت بدون قرص، اصلا قابل کنترل نیستند

  • ناشناس
    0

    امیدوارم این زن رو فردا تو جامعه رها نکنن ، چه بیمار باشه چه سالم باشه ،
    راستی آفریقای جنوبی جزء بیست کشور صنعتی دنیاس و پیشرفته س، کاش ما هم مثل آفریقای جنوبی بودیم، گواهش هم جام جهانی فوتباله، این کشور ماست که از دست رفته.

  • 0

    واقعیت تلخ ،
    من موافقم قطعا اون مرد هم مقصره

  • امیرحسین پاکذات قاتل دو کودک مدیران دزد و فاسد و دلال و اختلاسگران است بیشتر میشود تازه روز خوش است عاقبت سرکوب نخبگان بیطرف همین است
    0

    متاسفم برای مسولان که در حال ساخت تیمارستانی به نام ایران هستند

  • عبدالله
    0

    الان نود درصد ایرانیان به شدت دچار مشکل روحی و روانی هستند ، اقا با کدام منطق و استدلال قیمت یک حلب روغ نباتی ۴/۵ کیلویی جامد که سگ هم نمی خورد باید ۵۵۰ هزار تومان باشد !؟

  • ناشناس
    1

    یه حیوان هم به بچه خود صدمه نمیزنه بخصوص اگه مادرباشه این دیگه چه جانوری بوده

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بیماری اعصاب میدونی یعنی چی؟
      دلیل دیگه ای هم میتونه داشته باشه.
      اونجاها خیلی رو اولاد حساسن که پسر باشه.
      ما که نمیدونیم !
      شاید شوهر و یا فامیل شوهرش هر روز بهش سرکوفت میزدن که پسر نداره!!
      و یا شاید چیزهای دیگه که ما ازش بی خبریم.

  • وی افزود
    2

    خون فقط با خون پاک میشه. فقط اعدام میتونه جواب ظلم به این دو فرشته ی کوچیک باشه.

    نظرات شما -
    • 0

      البته بر اساس قوانین مترقی اسلام عزیز اگر پدر بچه هاشو بکشه هیچ کاریش ندارن ولی مادر هم باید دیه بده هم اعدام بشه.

  • بیچاره کودکان
    1

    اینجا ایران است کسانی بر زندگی مردم الکی سوار شدند که شرم و حیا اصلا ندارند.

    نظرات شما -
    • مش ممقلی
      3

      خو چه ربطی داشت

  • ناشناس
    0

    بعضی از کار بران گفتن بیماری .
    بعضی دیگر گفتن فقر.
    به نظر من فقر عامل اصلیه.
    چرا باید این زن اگر بیمار بوده . درمان نشده باشه؟
    یک شبه که حالش بد نشده!!
    دوستی گفته که این زن احتمال زیاد تومور مغزی داشته . یا هر بیماریه دیگه‌ای که داشته.
    اگر فقر نبود حتما میبردنش دکتر.
    پس نتیجه میگیریم عامل اصلی فقر بوده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها