سرقت گردنبد و جراحت پیشکسوت پرسپولیس/ عکس

بعد از ظهر امروز و در محله سعادت آباد تهران دو سارق به پیشکسوت پرسپولیس حمله کردند.

سرقت گردنبد و جراحت پیشکسوت پرسپولیس/ عکس

محمدرضا مهدوی عصر امروز در حالی که در خیابان دادمان و در نزدیکی بیمارستان آتیه حضور در محله سعادت آباد حضور داشت توسط یک سارق موتورسوار و همدستش که کمی دورتر ایستاده بود مورد سرقت (گردنبند) قرار گرفت.

ماموران نیروی انتظامی بلافاصله برای دستگیری سارقین اقدام کرده و در حال پیگیری این موضوع هستند.

تصاویری از سرقت گردنبد و جراحت وارد شده به پیشکسوت پرسپولیس

تصاویر جدید در ارتباط با این حادثه مشخص می کند در حین کشیدن گردنبند از دور گردن محمدرضا مهدوی جراحت کوچکی روی گردن وی ایجاد شده که البته به گفته پیشکسوت پرسپولیس چندان مهم و مشکل ساز نیست.

تصاویری از سرقت گردنبد و جراحت وارد شده به پیشکسوت پرسپولیس

مهدوی همچنین عکسی از کفش ورزشی اش که در حین تعقیب سارقین به پا داشته را نیز در اختیار خبر ورزشی قرار داد که بر اثر شدت ضربه به پشت موتورسیکلت پاره شده است. ظاهراً مهدوی این کفش های ورزشی را شنبه شب (دو روز پیش) از یکی از دوستانش که آن را از کشور انگلیس برای او آورده بود تحویل گرفته و مبلغ قابل توجهی را هم بابت خرید این کفش ورزشی هزینه کرده بود.

منبع: خبر ورزشی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • 11
    1

    چه خبر بیخودی

  • ناشناس
    2

    نمیدونم بعضی مردها چرا مثل خانم ها گردنبند میندازن عجیبه

  • ناشناس
    0

    مثل آب خوردن می شود بساط زورگیری رابرچیداماگرفتارمدیریت فشل شده این که بابی عرضگی ضرب های کاری هم به انقلاب هم به روح وروان مردم می زنند ..........خلخال ازپای زن یهودی.......اینهادرسخنرانی های قبل ودرجریان انقلاب مطرح می شد...بالاخره خدایی هم هست.....

  • ناشناس
    2

    بی احتیاطی و بی مبالاتی مالباخته در بروز سرقت بی تأثیر نبوده است! همراه داشتن حلقه نامزدی، گردنبند، دستبند و ساعت گرانقیمت با وجود افزایش سارقان خیلی وقت است که ممنوع اعلام شده است.

  • ناشناس
    1

    خوب کاری کردن مفت خور حکومتی الت
    دست تبلیغی

  • علی
    0

    وضعیت بد اقتصادی ، در تیر راس بودن و بنمایش گذاشتن طلا و جواهر و اشیا قیمتی اگر چه بی تاثیر در طمع سارقان و جنایتکاران نیست اما دلیل نمی‌شود هر روز شاهد عمل گستاخانه این سارقان حتی در روز روشن در جامعه باشیم . باید شورای امنیت ملی کشور اضطراری ، تصمیمی محکم‌ دراین مورد برای امنیت داخل کشور انجام دهد .

  • مش جمعه
    0

    آقای مهدوی، شغل سارقان هم درجات گوناگونی دارد.از این که فردی ورزشکاری مثل تو راانتخاب کرده و مظلوم کش نبودند قابل تقدیر هست .اما دولتی که از بازنشستگان و کارگران سرقت میکنه و دیوان عدالت اداری و اژه ای هم هیچ حرفی نمی زنند قابل سرزنش هستند.

  • محمد
    0

    ناشناس خودت یه پا دزدی که از سرقت مال مردم خوشحالی،

  • ناشناس
    0

    بيكارى بى پولى. بيخيالى مسؤلين ناعزيز نسبت به وضعيت جامعه وجوانان عامل ايگونه ناهنجاريهاى اجتماعى است فقط به حجاب وفضاى مجازى ،،،،



اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها