پاره شدن طناب دار ۳ قاتل اعدامی

بخشش خانواده مقتول، سه محکوم به قصاص در شهرستان لردگان و بخش ناغان را از طناب دار نجات داد و هم‌سلولی های این اعدامی ها همه خوشحال شدند.

پاره شدن طناب دار ۳ قاتل اعدامی

احمدرضا بهرامی، رئیس کل دادگستری استان افزود: با پیگیری‌های دادستانی شهرستان لردگان، معتمدان و ریش سفیدان و برگزاری بیش از ۲۰ جلسه صلح و سازش بین اصحاب پرونده سه محکوم به قصاص که به اتهام نزاع دسته جمعی در قتل عمد و ایراد جرح عمدی به قصاص نفس محکوم شده بودند، از سوی اولیای دم مورد عفو و بخشش قرار گرفته و از چوبه  دار رهایی یافتند.

وی گفت: در سال ۱۳۹۴ در یک درگیری، فردی در شهرک فجر شهرستان لردگان با شلیک اسلحه به قتل رسید و همچنین در جریان یک اختلاف ملکی و منازعه دسته جمعی در سال ۹۵ در بخش ناغان ۲نفر به ضرب گلوله کشته شدند که بلافاصله پرونده‌های مورد نظر درخصوص ایشان در دستگاه قضایی تشکیل شد.

به گفته وی، با دستگیری متهمان و روشن شدن ابعاد پرونده، قاتلان با رأی دادگاه کیفری به قصاص نفس با چوبه دار محکوم شدند که با تلاش و پیگیری‌های دادستانی شهرستان لردگان، معتمدان و ریش سفیدان و رئیس زندان لردگان، خانواده‌های مقتولان با اعلام رضایت از حق قانونی و شرعی خود برای قصاص محکوم علیه گذشتند

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • شهاب
    1

    این چه تیتری دیگه ؟پاره شدن طناب دار!

  • محب
    1

    چرا طبری رو اعدام نمیکنیم همیشه باید ملت بدبخت اعدام بشن

  • ناشناس
    0

    ای کاش قاتل طلبه ها هم بخشیده شده بود.لذتی که در گذشت هست در انتقام نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها