چگونگی قتل سارا رضایی به دست شوهرش در صومعه سرا

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا با اشاره به اینکه به علت اختلاف خانوادگی یک نفر همسرش را در بخش کسماء به قتل رساند گفت: قاتل توسط پلیس این شهرستان دستگیر شد.

چگونگی قتل سارا رضایی به دست شوهرش در صومعه سرا

سرهنگ امیر وهاب‌زاده، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع  قتل  سارا رضایی در بخش کسماء شهرستان صومعه‌سرا، بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سارا رضایی 29 ساله روز ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ بعد از ضرب و شتم توسط شوهرش با استفاده از روسری، پتو و بالش به قتل رسیده است.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی در محل حادثه و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد مردی  همسر 29 ساله خود را  خفه  کرده و او را به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا تصریح کرد: با اقدامات فنی و پلیسی صورت گرفته قاتل 44 ساله دستگیر و در تحقیقات انجام شده به قتل همسرش به علت  اختلافات خانوادگی  اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    0

    چرا با همسرتون مشکل دارید طلاقش نمی‌دهید. اون همسرتون بچه یک پدر ومادره یا خودش مادر یا پدره.

  • ناشناس
    8

    اکثرا دخترهای امروزی متاسفانه تا نگرفتن مهریه طلاق نمی گیرند شوهر خودشان در یک سقف زندگی را فکر نمی کنند تفریح بی جا خرج تراشی و آنچه در خانه پدری کم بود دارند از شوهرشان انتظار دارند کلا خانمها مهریه را می خواهند کاسبی راه انداختن آ خرش دست به خشونت می زنند باید سقف مهریه را ۵ سکه با تورم بالا تا براحتی بتوانند جدا شوند این نوشته را یک خانم نوشته

  • حیدر
    5

    واقعا تمام اختلافات بخاطر مهریه ،دخترا هنوز رنگ حنا عروسیشون پاک نشده بسم الله درخواست مهریه ،انصافا اگر پسرا قبول نکنند تمام دخترا آرزو بدل پوشیدن لباس عروس بدلشون میمونه ،

  • ناشناس
    2

    خانمها مهریه را طلب میکنند تا طلاق بگیرند مهریه شده بلا جون مردها

  • ناشناس
    0

    به آقای ناشناس 17:5 منظور منو متوجه نشدید منظورم این بود که نه خانم همسرش رو بکشه نه آقا وقتی از هم خوشتون نمیاد یا مشکل دارید جداشوید حق حیات رو از کسی نگیرید.

  • زینب
    0

    سارا رضایی هم کلاسی دوران مدرسه من بود حرف مهریه نبود براش دوروغ ننویسید بزارید حداقل روحش در آرامش باشه . دلم برای خندیدناش تنگ شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها