وقوع چند زمین لرزه موجب رعب و وحشت مردم کیش شد/ ویدئو

وقوع چهار مورد زمین لرزه در روز چهارشنبه موجب رعب و وحشت مردم جزیره کیش شده است.

وقوع چند زمین لرزه موجب رعب و وحشت مردم کیش شد/ ویدئو

سه زمین لرزه ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه چهارشنبه، مردم جزیره کیش را وحشت زده به خیابان ها روانه کرد و برخی از ساکنان هم اکنون در خارج از خانه های خود هستند.
جزیره کیش کانون این زمین لرزه ها نبوده اما هر چهار زلزله به وقوع پیوسته در روز جاری در این جزیره احساس شده، هنوز اطلاعات دقیقی از خسارت های احتمالی در کیش و کانون این زمین لرزه ها اعلام نشده است.
رئیس ستاد مدیریت بحران جزیره کیش در این ارتباط با بیان اینکه به منظور ارتقای سطح ایمنی شهروندان و کارکنان ادارات جزیره تعطیل شده است، از ساکنان و گردشگران خواست باتوجه به وقوع زمین لرزه ها از قرارگیری در مناطق ناایمن خودداری کنند.

۵ زلزله بالای ۴ ریشتر در هرمزگان؛ شهر روی ویبره/ ویدئو

معاون هلال‌احمر هرمزگان در خصوص این پنج زمین لرزه گفت: امروز ۵ زلزله ۴.۵، ۴.۴، ۵.۲، ۴.۲ و ۴.۶ ریشتری در استان هرمزگان به وقوع پیوسته است. تاکنون تلفات جانی و مالی گزارش نشده است.

فرماندار بستک در خصوص مکان این زلزله ها گفت: کانون زلزله ها در میان کوه های بستک و بندر چارک بوده بنابراین این زمین لرزه ها تاکنون خسارتی مالی در پی نداشته است.

نیروهای هلال احمر برای اسکان مردم در بیرون از منازل آماده هستند و هر گونه امکاناتی نظیر چادر فراهم است.مظفری، معاون امداد و نجات هلال احمر در خصوص خسارات این زلزله ها گفت: شرایط منطقه زلزله زده غرب این استان توسط نیروهای این جمعیت درحال بررسی است. تاکنون تلفات جانی و مالی گزارش نشده است.

در حال تکمیل است...

حجم ویدیو: 1.66M | مدت زمان ویدیو: 00:00:04 | دانلود ویدیو
منبع: آخرین خبر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها