پنچر کردن چرخ هاى آمبولانس جان دختر ۲ ساله را گرفت‌

آسیب رساندن به چرخ‌های آمبولانس اورژانس باعث فوت دختر بچه ۲ ساله‌ای که ایست قلبی کرده بود، شد.

پنچر کردن چرخ هاى آمبولانس جان دختر ۲ ساله را گرفت‌

حوالی ساعت ۱۴:۴۲ دقیقه روز گذشته (سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱) در تماس با مرکز ۱۱۵ اورژانس تهران گزارش ایست قلبی-تنفسی دختر بچه‌ای ۲ ساله به این مرکز اعلام شد که نیرو‌های اورژانس در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه در خیابان شهید بهشتی رساندند.

به دلیل شرایط ترافیکی این خیابان و نبود جای پارک مناسب و حال وخیم دختربچه به ناچار نیرو‌های اورژانس تهران برای نجات جان بیمار، آمبولانس را در خط ویژه با رعایت اصول ایمنی و تردد خودرو‌های دیگر پارک می‌کنند.

تکنسین‌های اورژانس خود را به سرعت به آدرس کودک بدحال رسانند و با کودک کم جان دختر بچه روبرو می‌شوند، بلافاصله وظیفه ذاتی خود که نجات جان یک انسان است را آغاز و اقدامات احیا قلبی ریوی را شروع می‌کنند. خوشبختانه عملیات احیا کودک با موفقیت انجام می‌شود و شرایط حال کودک رو به بهبودی پیش می‌رود.

اما وقتی نیرو‌های اورژانس پس از عملیات احیا قصد انتقال بیمار به آمبولانس را داشتند، متوجه می‌شوند دو عدد از چرخ‌های آمبولانس توسط فردی ناشناس آسیب رسیده و باد‌های لاستیک آن خالی شده است، نیرو‌های اورژانس با مشاهده این وضعیت برای انتقال بیمار درخواست حضور آمبولانس دیگری را می‌دهند که آمبولانس دوم در محل حاضر شد، اما متأسفانه طولانی شدن روند انتقال به دلیل اتفاق به وجود آمده باعث وخامت مجدد حال کودک شده و جان خود را از دست می‌دهد و با تمام تلاش‌های نیرو‌های اورژانس نیز کمکی بر نمی‌آید.

گفتنی است، اداره حقوقی مرکز اورژانس تهران پیگیر پرونده این کودک در مراجع قضائی است.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • شهرام.ر
    0

    چیزی که تو ایران بی ارزشه ، جان مردم است. چند ماه قبل تو شیراز ،ترافیک سنگینی بود . یه آمبولانس هم در حال آژیر کشیدن در فاصله حدودا ۱۵ متری ما بود . حدود بیست دقیقه!!!!بعد هنوز هم فاصله ما عوض نشده بود. تو تموم دنیا با آموزش به رانندگان ، اختصاص دادن قسمتی از جاده به عبور ماشین های اورژانس و نصب تابلوهایی که به رانندگان نشون می‌دهد که در صورت مواجهه با ماشین اورژانس در یک جاده باریک به کدام طرف جاده باید بروند ،سعی در حفظ جان مردم دارند ولی تو کشور ما نه تنها مسوولین ما هیچ راهکاری برای حل این مشکل ندارند، احمق هایی هم پیدا می‌شوند که با پنچر کردن ماشین اورژانس ، کار پرسنل را ناممکن می‌کنند.مایه تاسف است . خدا به خانواده این کودک صبر و آرامش بده .روحش شاد.

  • کیوان
    0

    همیشه مقصر مسئولان نیستند در این زمینه افراد و شخص حقیقی مقصر است متاسفانه در جریان مشکلات اقتصادی اخیر اکثریت مردم به مشکلات روحی و روانی شدید مبتلا شده و حس انساندوستی در بین مردم از بین رفته است

  • ناشناس
    0

    بعضی ها چقدر بی شرف شده اند ولی اگر آن حوالی نمایشگاه خودرو وجود دارد بیشتر تحقیق کنید

  • ناشناس
    0

    لعنت بر پدر مادر اون احمقی که این کاررا کرده است انشاله خودش به درک واصل شود وشر یک آدم کثیف از سر جامعه کم شود

    نظرات شما -
    • ...
      0

      قتل شبه عمد بود

  • هم وطن
    0

    بی فرهنگی بیداد میکنه
    کاش هرکسی در هر جایگاهی که هست از معلم گرفته تا هنرمند و کاسب و.... در زمینه بالا بردن فرهنگ و شعور مردم کار کنه
    از خودمون باید شروع کنیم.

  • ناشناس
    0

    واقعا دلم اتیش گرفت، خدا به خانوادش صبر بده،لطفا این ادم پست رو پیدا کنید و تو رسانه معرفیش کنید که با چه استدلال احمقانه ای این کار رو کرده، تو تمام دنیا حتی داخل میدان جنگ هم کار به امبولانس ندارن،این ادم پست باید تاوان خون اون بچه معصوم رو بده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها