یک قطار باری از ریل خارج شد/ تردد قطارهای مسافربری در مسیر مشهد- سرخس لغو شد/ تکذیب شد

مدیر پایانه ریلی سرخس گفت: مصاحبه‌ای که از زبان فرماندار و خروج واگن باری در شبکه‌های مختلف منتشر شده را تکذیب و تاکید کرد اصلا چنین اتفاقی نیفتاده است.

یک قطار باری از ریل خارج شد/ تردد قطارهای مسافربری در مسیر مشهد- سرخس لغو شد/ تکذیب شد

حسن نوری زاده، سرپرست فرمانداری سرخس گفت: مسیر ریلی مشهد - سرخس به دلیل خروج قطار باری دچار آسیب شده و تا اطلاع ثانوی تردد قطارهای مسافربری در این مسیر لغو شده است.

نوری زاده اظهارداشت: روز گذشته یک قطار باربری در محور سرخس از ریل خارج شده است و به دلیل زمان‌بَر بودن بارگیری و تخلیه این قطار باربری و از طرفی به دلیل بررسی کارشناسان کمیسیون سوانح و حوادث راه آهن و فرایند بررسی بیمه، تا اطلاع ثانوی تردد قطارهای میافربری در مسیر مشهد-سرخس لغو شده است.

وی افزود: هنوز میزان خسارت وارده به قطار باربری و خط آهن ترانزیتی و بین المللی مشهد-سرخس مشخص نیست اما امروز و فردا تا رفع آسیب‌دیدگی خط آهن، حرکت قطار مسافربری محلی مشهد- سرخس لغو است.

سرپرست فرمانداری سرخس گفت: وقوع پدیده ریزگردها و همزمانی آن با بارندگی‌های اخیر موجب افزایش رسانایی خط آهن شده و وقوع حادثه در مسیرهای دارای پیچ و اختلاف سطح ریل و سطح زمین سبب خسارت بیشتر در این حادثه به خط آهن شده است.

تکذیب خبر خروج واگن باری مشهد - سرخس

حمید قادری گفت: از چهارشنبه هفته گذشته، قسمتی از خط ریلی را اورهالتکذیب خبر خروج واگن باری مشهد سرخس کردیم و به همین دلیل قطار مسافری با محدودیت روبرو شد.

وی گفت: از فردا قطار مسافری به روند عادی برخواهد گشت.

حسن نوری زاده سرپرست فرمانداری سرخس در گفتگو با خبرگزاری ها گفته بود : مسیر ریلی مشهد - سرخس به دلیل خروج قطار باری دچار آسیب شده و هم اکنون تردد قطار‌های مسافربری در این مسیر با محدودیت روبرو شده است که به دلیل زمان‌بَر بودن بارگیری و تخلیه این قطار باربری، بررسی کمیسیون سوانح و حوادث راه آهن و فرایند بررسی بیمه، مقداری بررسی این ماجرا طول کشیده است.

شهر مرزی سرخس در ۲۰۲ کیلومتری شمال شرق مشهد قرار دارد.

خراسان رضوی با هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه‌آهن، معادل ۱۴ درصد از مجموع ۱۰ هزار کیلومتر شبکه ریلی کشور را در خود جای داده است.

این استان رتبه نخست جابه‌جایی مسافر را نیز در ناوگان ریلی ایران دارد.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • محسن دهقانی پیشه
    2

    عجب بساطی شده هر روز یه عده به درک واصل میشن

    نظرات شما -
    • محمد
      2

      خودت به درک واصل بشی بی مغز

    • حقگو
      1

      عجب آدم بی تربیتی هستی. اگه از خانواده خودت و عزیزانت بودن بازم همینطوری صحبت میکردی؟

    • .
      1

      ولش کن محمد جان هر کسی به اندازه عقل و فهم حرف میزنه.همین بدبخت اگه از نزدیکانش کسی مشکلی براش پیش بیاد جوری عر میزنه که بیا وببین

    • پیشه به محمدوحقگو ونامعلوم هر ............
      0

      کسی که جرات داره اسمو فامیلیشو میزاره اینطوری جوابشو ندید اصلا میدونی من کی هستم؟

  • ناشناس
    0

    حتما این هم کار دژژژمن بوده!!!

  • حسین‌
    0

    اینجور اتفاقات همش از بی عرضگی کل مسولین مملکت است ک سرشون ب همجا گرم است الا کار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها