انفجار مرگبار پژو ۲۰۷ در پارکینگ

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ یک تن در پی انفجار سواری پژو ۲۰۷ در یک مکانیکی واقع در یوسف آباد خبر داد.

انفجار مرگبار پژو ۲۰۷ در پارکینگ

سید جلال ملکی در این‌باره گفت:‌ حادثه انفجار در یک مغازه مکانیکی در ساعت ۱۳:۴۵ امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در محله یوسف‌آباد، خیابان جهان آرا اعزام کرد.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان در عرض حدود چهار دقیقه در محل حاضر شدند، اظهارکرد:‌ پس از حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که حادثه در یک ساختمان دو طبقه مسکونی رخ داده که طبقه همکف آن یک مغازه مکانیکی به مساحت حدود ۱۲ مترمربع قرار داشت و کانون وقوع حادثه نیز همین مغازه بوده است.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه ظاهرا این مغازه مکانیکی قبلا پارکینگ این ساختمان بوده که به مکانیکی تغییر کاربری داده شده بود، افزود:‌ یک دستگاه سواری پژو ۲۰۷ داخل این مکانیکی قرار داشت که ناگهان دچار انفجار و آتش‌سوزی شده بود، به طوری که شعله‌های آتش به بخشی از نمای این ساختمان نیز سرایت کرده و در حال گسترش به داخل ساختمان بود.

ملکی افزود:‌ آتش‌نشانان همزمان با اطفای حریق عملیات نجات را نیز آغاز کردند و با توجه به اینکه دو نفر در زمان وقوع حادثه در مغازه حضور داشتند، به سرعت وارد این مغازه شده و دو نفر را از داخل آن خارج کردند که متاسفانه یک تن با تایید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده و یک تن دیگر نیز به شدت دچار مصدومیت شده بود که از سوی امدادگران به مرکز درمانی منتقل شد.

وی اضافه کرد:‌ گروه دیگر از آتش‌نشانان نیز اقدام به مهار آتش‌ و جلوگیری از سرایت آن به دیگر طبقات ساختمان کرده و دقایقی بعد نیز شعله‌های آتش را به طورکامل خاموش کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه در طبقات بالایی ساختمان فرد دیگری حضور نداشت، گفت: عوامل آتش‌نشانی پس از ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند.

ملکی درباره علت وقوع این حادثه نیز خاطرنشان کرد:‌ محل برای بررسی علت وقوع حادثه به کارشناسان تحویل داده شد. علت نیازمند بررسی و اقدامات برای بررسی دلیل یا دلایل منجر به این حادثه در حال انجام است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    1

    بعدا میشه دللش رو اعلام کنید که منبعد احتیاط کنیم؟ یا رفت که بره؟

  • ناشناس
    1

    خودرو ایرانی بلای جان ایرانی بعدش ۴۰۰ملیون هم میفروشند ومردم هم براش صف میکشند

  • ناشناس
    0

    این که خیلی خوبه ------ از حالا داعش مشتری خودرو ایرانی میشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها