خودکشی یک دانشجو در دانشگاه امیرکبیر

دانشجویی که عصر امروز در دانشگاه امیرکبیر فوت شد، پرونده روان پزشکی در این دانشگاه داشت.

خودکشی یک دانشجو در دانشگاه امیرکبیر

عصر امروز یکی از دانشجویان ورودی سال ۹۹ دانشگاه امیرکبیر خود را از طبقه هشتم خوابگاه خیابان دمشق این دانشگاه به پایین انداخت.

یکی از اطرافیان این دانشجو در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با بیان اینکه وی از دوره دبیرستان دچار مشکل افسردگی بوده و در مرکز روان پزشکی دانشگاه امیرکبیر نیز پرونده پزشکی دارد، گفت: طی روزهای اخیر پزشک معالج وی تاکید داشت که باید در بیمارستان بستری شود اما پس از طرح موضوع با خانواده این دانشجو، مشخص نیست که چرا بستری نشد.

وی با بیان اینکه این دانشجو چندین بار تا کنون اقدام به خودکشی کرده است، گفت: طی دفعات قبل اطرافیان موفق به کنترل شرایط و کمک به وی شدند اما این دفعه گویا این امکان مهیا نشده است.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    لعنت بر دروغگویان که برچسب روانی به یک دانشجو که بر اثر مشکلات زندگی خودکشی می کند میزنند

  • رضا
    0

    دانشجو امیر کبیر چطور با مشکل روانی تونسته این دانشگاه قبول بشه یه دروغی بگید کسی قبول کنه یا اصلاا چیزی نگید کاکو

  • ایمان
    0

    لعنت به شما
    من هم همین برنامه را دارم منتها قضیه من فرق دارد
    من تو نان دو فرزندم مانده ام دیگه خسته شدم توان تهیه خورد خوراک آنها را ندارم لعنت به دولت ها لعنت بر حکومت داری شما من نه اسرائیلی هستم نه آمریکایی،ایرانی هستم متاسفانه ایرانی ،ایرانی که گدایی براش شغل شده بی شرفی براش شغل شد ،لعنت بر مجلس کثیف و بدتر از آن دولت کثیف،

  • مریم
    0

    چرا تو این مملکت هر اتفاقی که براثرسهل انگاری مسئولین میفته با انگ خودکشی وروانی واین چیزا همراهه بگین عرضه نداشتیم پنجره های خوابگاه رو نرده کشی کنیم .اصلا بگین اعتبارنرده کشی دود شد رفت هوا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها