مرگ هولناک 2 مرد بر اثر برق گرفتگی

2 مرد جوان در دو حادثه جداگانه در شهرهای همدان و ملایر بر اثر برق‌گرفتگی جان باختند.

مرگ هولناک 2 مرد بر اثر برق گرفتگی

علیرضا صارمی، مدیر روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان همدان گفت: روز جمعه ۶ خرداد بر اثر بی‌احتیاطی مرد ۳۵ ساله‌ای در منطقه چرمسازی شهر همدان هنگام استفاده از دستگاه بالابر به علت برخورد بدنش با سیم بدون عایق دچار برق‌گرفتگی شد و جان باخت.

2 مرد جوان در دو حادثه جداگانه در شهرهای همدان و ملایر بر اثر برق‌گرفتگی جان باختند. علیرضا صارمی، مدیر روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان همدان گفت: روز جمعه ۶ خرداد بر اثر بی‌احتیاطی مرد ۳۵ ساله‌ای در منطقه چرمسازی شهر همدان هنگام استفاده از دستگاه بالابر به علت برخورد بدنش با سیم بدون عایق دچار برق‌گرفتگی شد و جان باخت.

وی همچنین از مرگ یک سارق کابل برق خبر داد و گفت: روز پنجشنبه ۵ خرداد نیز مرد ۳۵ ساله‌ای در روستای منگاوی شهرستان ملایر با قصد بریدن و سرقت کابل برق دچار برق‌گرفتگی شد و جان خود را از دست داد.

صارمی با بیان اینکه سال گذشته ۱۹ نفر بر اثر برق‌گرفتگی جان خود را از دست دادند، گفت: بررسی‌های انجام شده در سازمان پزشکی قانونی نشان می‌‌دهد بیشتر برق‌گرفتگی‌ها به علت ناآشنایی با اصول پیشگیری از وقوع آن و بی‌توجهی به اصل کلی برق‌گرفتگی یعنی عبور جریان برق از بدن به زمین اتفاق می‌‌افتد.

منبع: حادثه 24
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها