سقوط جسم سخت به داخل چاه باعث مرگ مقنی در جوادآباد ورامین شد

رئیس مرکز آتش‌نشانی شهرداری جوادآباد ورامین گفت: بر اثر سقوط جسم سخت به داخل یک حلقه چاه در روستای نجف‌آباد از توابع این بخش، یک مقنی (چاه کن) جان خود را از دست داد.

سقوط جسم سخت به داخل چاه باعث مرگ مقنی در جوادآباد ورامین شد

مهدی نائینیان، افزود: عوامل آتش‌نشانی شهرداری جوادآباد با اطلاع از وقوع حادثه در یک دامداری واقع در روستای نجف‌آباد، سریعا به محل اعزام شدند و در بررسی صحنه متوجه شدند که قسمتی از دستگاه بالابر به عمق یک چاه که یک مقنی در آن در حال کار بوده، سقوط می‌کند.
وی اظهار داشت: عوامل آتش‌نشانی با تجهیز کارگاه به داخل این چاه که حدودا ۲۰ متر عمق داشت وارد شده و پیکر بی‌جان مقنی را خارج کردند.
نائینیان خاطرنشان کرد: بخش جوادآباد، منطقه‌ای وسیع و کشاورزی است که افراد برای انجام هر گونه فعالیت می‌بایست از قبل نکات ایمنی را به درستی رعایت کنند چرا که کمبود امکانات حوزه آتش‌نشانی ممکن است امدادرسانی به آسیب‌دیدگان احتمالی را با مشکل مواجه کند.
وی ادامه داد: یکی از توصیه‌های مهم آتش‌نشانی به کشاورزان در خصوص محصور کردن استخرهای چندمنظور آبیاری است چرا که سهل‌انگار در استفاده از این سازه‌ها و سقوط احتمالی افراد می‌تواند به مرگ فرد منجر شود.
رئیس مرکز آتش‌نشانی جوادآباد یادآور شد: چندی پیش یک چوپان برای نجات یک دام سقوط کرده در استخر کشاورزی واقع روستای خاوه، به داخل آن وارد شده بود که بر اثر آن جان خود را از دست داد.
بخش جوادآباد، وسیع ترین بخش استان تهران است که در جنوب ورامین و در حاشیه محور قم – گرمسار واقع شده است.
ورامین با دو بخش مرکزی و جوادآباد و با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها