جزئیات حمله سگ پیت بول به 2 مرد در شمال تهران/ صاحب سگ دستگیرشد/ ویدئو

2 مرد تهرانی قصد کمک به مرد جوان که روی زمین افتاده بود رفتند که سگ رها شده برای حفاظت از صاحبش به 2 مرد جوان حمله کرد.

جزئیات حمله سگ پیت بول به 2 مرد در شمال تهران/ صاحب سگ دستگیرشد/ ویدئو

سرهنگ عباس مرادی، سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران گفت: ساعت 10 شامگاه جمعه 17 آبان ماه یک سگ رها شده در خیابان دزاشیب به 2 مرد حمله کرده و آنها را مجروح کرده است که به سرعت تیمی از ماموران کلانتری 101 تجریس برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند که تیم اورژانس یکی از مجروحان را به صورت سرپایی درمان کرده و مرد دیگر که به شدت آسیب دیده بود به بیمارستان منتقل شده است که در ادامه ماموران موفق به مهار سگ رها شده شدند.

سرهنگ مرادی ادامه داد: این سگ که از نژاد نژاد پیت بول است همراه صاحبش که جوانی معتاد است در خیابان بوده که صاحب آن بخاطر مصرف مواد و قرص حالش بد شده و درکنار خیابان روی زمین می افتد که پسر جوان برای کمک به مرد افیونی به سمت او می رود که سگ رها شده به سمتش حمله کرده و این مرد را زخمی می کند و در ادامه مرد دیگری برای کمک به این جوان می آید که سگ رها شده به این مرد نیز حمله می کند.

مصدوم حادثه

یکی از مصدومان این حادثه که سرپایی درمان شده است به خبرنگار رکنا گفت: سوار خودرو در خیابان بودم که دیدم یک مرد جوان در وضعیت بدی روی زمین افتاده و چندبار برایش بوق زدم که هیچ واکنشی نشان نداد، فکر کردم فوت کرده است که با اورژانس تماس گرفتم و از من خواستند به سراغ مرد جوان بروم و وضعیتش را بررسی کنم که نفس می کشد یا نه؟.

وی افزود: وقتی از خودرو پیاده شدم و به سمت مرد جوان رفتم ناگهان سگ همراه او به سمت من حمله کرد که مقصر این حادثه خود سگ نیست چون صاحبش روی زمین افتاده بود برای محافظ از او به سمت من حمله کرد.

این مرد ادامه داد: هیچ سگی خطر ندارد مگر اینکه برای خودش یا صاحبش احساس خطر کند که در این حادثه سگ رها شده ساق پایم را گرفت که من خودم را به سمت ماشین کشاندم و سگ وقتی دید از صاحبش دور شده مرا رها کرد و به کنار صاحبش بازگشت.

این جوان گفت: داخل خودرو بودم که یک مرد از خانه‌اش بیرون آمد و قصد داشت زباله‌ها را داخل سطل بیندازد که هر چه او را صدا زدیم متوجه نشد و حتی سگ رها شده را نیز ندید که ناگهان سگ رها شده به سمت او حمله کرد و آسیب بیشتری دید.

این جوان که خودش صاحب سگ است به خبرنگار رکنا گفت: خواهش می کنم سگ یا هر حیوان دیگری را برای سرگرمی نگهداری نکنند و قبل از هر کاری خوب تحقیق کنند و بعد از این حیوانات نگهداری کنند و در این حادثه صاحب حیوان صلاحیت نگهداری سگ را نداشته که این اتفاق افتاده است.

گفتگو با صاحب سگ

پسر جوان که اعتیاد به مواد مخدر داشته و از 3 سال قبل از این سگ نگهداری می کند ادعا می کند این سگ برای حفاظت از صاحبانشان حس مدافعی می گیرند و به این 2 مرد حمله کرده است.

این سگ همیشه باز بوده است؟

نه، همیشه بسته است و شب حادثه من حالم بد شده بود که قلاده سگ از دستم رها شد.

جمعه شب چه اتفاقی افتاد؟

من قرص خورده بودم که حالم بد شد و گویا 2 مرد قصد کمک به من را داشتند که سگم حالت تدافعی گرفته و برای حفاظت از من به آنها حمله کرده است.

اعتیاد داری؟

درگذشته اعتیاد به مواد مخدر داشتم اما الان قرص می خورم.

جای چاقو روی گردنت چیست؟

با پدر و مادر در خانه اختلاف پیدا کردم و بخاطر همین خودزنی کردم.

شغل؟

بیکار

درآمد نداری؟

خرجی ام را پدر و مادرم می دهند.

پول دیه و هزینه درمان شاکیان پرونده را از کجا می‌آوری؟

حالا باید ببینم چه پیش می آید.

صاحب سگ برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است و احتمال می رود سگ نژاد پیت بول به پارک پردیسان یا باغ وحش ارم منتقل شود.

حجم ویدیو: 39.70M | مدت زمان ویدیو: 00:06:15 | دانلود ویدیو
منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کوروش فرهودیان
    0

    همانطور که هیچ قانونی در این مملکت رعایت نمیشود و قانون حامی دزدان و کلاهبرداران است در مورد یک نیز اینچنین است باید سگها شناسنامه داشته باشند و یک گردانی بدون قلاده ممنوع باشد و این نژاد پیت بول باید‌از تردد در معابر منع گردد البته که نمی سر زنان مهم تر است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها