ترکیدگی لاستیک خودرو جان ۴ نفر را گرفت

شاخ به شاخ شدن خودروی سواری و کامیون که به علت ترکیدگی و انحراف به چپ خودروی سواری روی داد، جان چهار نفر را گرفت.

ترکیدگی لاستیک خودرو جان ۴ نفر را گرفت

تصادف در کیلومتر هفت محور ابهر- قیدار منجر به فوت چهار نفر شده است.

این تصادف که در ساعت ۲۳و ۳۰ دقیقه روز ۲۹ اردیبهشت روی داد به دلیل شاخ به شاخ شدن یک دستگاه خودروی سواری با یک دستگاه کامیون روی داده است.

در این تصادف لاستیک خودروی سواری ترکیده و موجب انحراف به چپ آن شده بود. مورد موصوف با تلاش عوامل راهداری شهرستان ابهر و ارگان‌های امدادی پاکسازی شد.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    ترکیدگی لاستیک خودرو به خودی خود نمی تواند عامل تصادف و مرگ سرنشینان خودرو باشد. سرعت بالا و عدم مهارت راننده در کنترل وسیله نقلیه در چنین حالتی مزید بر علت شده است!

  • ایران زمین
    2

    خودروی سواری پراید......

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بابا ديگه هر چيزي رو به پرايد ربط نديد ! وقتي لاستيك اينقدر گرون شده كه طرف توان عوض كردنش رو نداره و بعد هم با سرعت وحشتناك رانندگي ميكنن خوب معلومه لاستيك بتركه ماشين منحرف ميشه چه برسه كه از اون طرف هم كاميون بياد و شاخ تو شاخ بشه
      لامبورگيني هم باشه ميتركه

    • ناشناس
      0

      پراید مدل ۸۵ و قبل آن واقعاً خوب ماشینی برای سفرهای درون شهری است. سبک و چاپک، کم جا اشغال کن، مصرف سوخت کم، قطعات یدکی در دسترس و ارزان نسبت به خودروهای دیگر، دارای نمایندگی های عدیده خدمات پس از فروش. تنها مشکلش اینست که شاسی و ورقه بدنه و اتاق خودرو بسیار ضعیف است و در موقع بروز تصادفات ایمنی ندارد و جان سرنشینان خود را به خطر می اندازد!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها