اعضای گروه موسوم به گشت ارواح شیراز دستگیر شدند

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: اعضای یک گروه موسوم به گشت ارواح که در شهر شیراز باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

اعضای گروه موسوم به گشت ارواح شیراز دستگیر شدند

سرهنگ کاووس محمدی سه‌شنبه در این باره گفت: در پی مطالبات مردمی و همچنین انتشار یک فیلم در فضای مجازی مبنی بر اینکه افرادی موسوم به "گشت ارواح" در ساعت های پایانی شب با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان در شیراز شده بودند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اعضای این گروه ضمن پوشاندن سر و صورت خود با پارچه های سفید رنگ و حضور در خیابان های شهر شیراز، باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان و ایجاد بی نظمی در سطح شهر شیراز شده بودند،افزود:با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مأموران گشت امنیت اخلاقی هر سه متهم را شناسایی و آن ها را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: متهمان در تحقیقات به جرم خود اقرار و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی، به مرجع قضائی معرفی شدند.

محمدی گفت: امنیت،آرامش و آسایش مردم خط قرمز پلیس است و کارکنان فراجا با هر گونه فعالیت افراد مخل نظم و امنیت برخورد قاطع و قانونی خواهند داشت.  

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها