جزئیات جدید از حمله قاچاقچیان ذغال به جنگلبان کرمانشاهی/ حمله به اداره پس از تعقیب جنگلبانان

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان کرمانشاه، جزئیات جدیدی از حمله قاچاقچیان چوب به جنگلبان کرمانشاهی را بیان کرد.

جزئیات جدید از حمله قاچاقچیان ذغال به جنگلبان کرمانشاهی/ حمله به اداره پس از تعقیب جنگلبانان

روز گذشته بود که کولانی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه از حمله قاچاقچیان ذغال به جنگلبان کرمانشاهی خبر داد.

انتشار این خبر در رسانه های استان واکنش های متعددی داشت. برخی از افراد با درج پیامی در پیج اینستاگرامی، اظهارات مدیرکل منابع طبیعی را رد و ماجرا را برعکس روایت کردند.

برای اطلاع از جزئیات دقیق این ماجرا، به سراغ رئیس منابع طبیعی شهرستان کرمانشاه رفت.

شهاب شیرزادی، اظهار داشت: مورخ بیست و پنجم اردیبهشت ماه در ساعت حدود ١۵ همکاران ما در گشت حفاظتی خود به یک دستگاه خودروی پیکان مشکوک می‌شوند.

وی افزود: جنگلبانان پاسگاه ویژه اقدام به توقیف خودرو می‌کنند که در آن ١۵ کیسه ذغال قاچاق کشف می‌شود و پرسنل منابع طبیعی، خودرو و فرد دستگیر شده را به پاسگاه انتظامی دهستان جلالوند منتقل و پس از صورتجلسه، پاسگاه را به مقصد اداره منابع طبیعی شهرستان ترک می‌کنند.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: متاسفانه عده ای ( چهار نفر) با یک دستگاه خودروی شاسی بلند، خودروی نیروهای جنگلبانی را تا محل اداره شهرستان تعقیب می‌کنند و پس از حضور همکاران در محل کار در حدود ساعت ١٨ و پس از تحویل سلاح به اسلحه خانه و تعویض لباس، هنگام خروج از اداره مورد سوء قصد از سوی سرنشینان آن خودرو قرار می‌گیرند.

شیرزادی در پایان و در پاسخ به شایعات مطرح شده مبنی بر ضرب و شتم شخص قاچاقچی توسط نیروهای جنگلبانی گفت: این فرد صحیح و سالم به پاسگاه انتظامی تحویل می‌شود و حتی صورتجلسه مبنی بر سالم بودن را نیز امضا می‌کند، همچنین دوربین های مدار بسته اداره منابع طبیعی شهرستان، حمله به جنگلبان را ضبط کرده و این فیلم نیز به دستگاه قضایی تحویل داده شده است. 

لذا بیان این موارد کذب محض است، شکایات قانونی صورت گرفته و قطعا دستگاه قضایی تمامی زوایای این موضوع را بررسی خواهد و اگر این افراد چنین ادعایی دارند، مستندات خود را به دستگاه قضایی ارائه دهند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    1

    چقدر بدبختید 15تا کیسه زغال حالا شد قاچاق سکو نفت قاچاق نیست خدا لعنت کنه شما را طرف اگه قاچاقچی بود که پیکان سوار نمیشد بابدبختی تو دود و کثافتی زغال تولید میکنند کاری که جز ضرر و بدبختی و مریضی نیست

  • اصلان
    0

    قاچاقچیان اصلی که با تریلی جنس جابجا می کنند را نمی گیرند .می روند بدبختی که با پیکان 10تا ذغال می فروشد را دستگیر می کنند اینهم شده مملکت داری دله دزدی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها