۲ تصادف در محور ارومیه - سلماس ۴ کشته برجای گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت: دو تصادف در جاده ارومیه به سلماس چهار کشته و ۱۴ مصدوم برجای گذاشت و نجاتگران حادثه دیدگان را امدادرسانی کردند.

۲ تصادف در محور ارومیه - سلماس ۴ کشته برجای گذاشت

امیر جعفر زاده، افزود: در تصادف اول بین دو خودروی سواری در جاده ارومیه به سلماس (پل قولنجی) چهار نفر مصدوم و چهار نفر کشته شدند.

وی ادامه داد: این تصادف بین دو دستگاه خودروی سواری پژو پرشیا و پژو آردیدر جاده ارومیه به سلماس (پل قولنجی) رخ داد و عوامل امدادی پایگاه امدادونجات جمعیت هلال احمر قوشچی بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و نسبت به تریاژ و رهاسازی حادثه دیدگان اقدام کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی با اشاره به تعداد زیاد حادثه دیدگان در این تصادف بیان کرد: با توجه به شدت حادثه تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر مرکز استان نیز  اعزام شده و ۲ نفر از مصدومان را توسط آمبولانس‌های جمعیت هلال احمر به بیمارستان منتقل کردند.

جعفرزاده بیان کرد: سایر مصدومان هم برای دریافت مراحل درمانی تحویل نیروهای اورژانس شدند و جان باختگان این حادثه پس از رهاسازی تحویل مراجع مربوطه داده شدند.

وی اضافه کرد: همچنین تصادف دو دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ و پژو پرشیا در جاده ارومیه به سلماس (۱۲ کیلومتری سلماس) منجر به مصدومیت ۱۰ نفر شد، که عوامل امدادی پایگاه امدادونجات شهرک صنعتی سلماس بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و نسبت به تریاژ و رهاسازی حادثه دیدگان اقدام کردند.

وی افزود: همچنین یک نفر از مصدومان توسط آمبولانس‌های جمعیت هلال احمر به بیمارستان منتقل شد و ۹ مصدوم دیگر حادثه هم برای گذراندن مراحل درمان تحویل نیروهای اورژانس شدند.

همه رانندگان در جاده‌های مواصلاتی استان با توجه به شلوغی محورها و بارش‌های رگباری، با احتیاط بیشتری رانندگی کنند و نسبت به رعایت قوانین رانندگی دقت بیشتری کنند تا جان خود و خانواده و دیگران در معرض خطر قرار نگیرد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها