توقیف کامیون حامل داروی قاچاق غیرمجاز در بیله سوار

فرمانده مرزبانی استان اردبیل گفت: کامیون حامل داروی قاچاق غیرمجاز با همکاری اداره گمرک در بیله سوار توقیف شد.

توقیف کامیون حامل داروی قاچاق غیرمجاز در بیله سوار

سردار سید شاهین اسمعلی، اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و با اجرای گشت‌های هدفمند در پی اعلام منابع مردمی مبنی بر قاچاق داروی غیرمجاز توسط رانندگان خودروهای ترانزیتی مراتب در دستور کار مرزبانان پست و کنترل گمرک بیله سوار قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله مأموران مرزبانی مستقر در پست کنترل دروازه مرزی گمرک گروهان مرزی بیله سوار جهت بررسی خودروها اقدام کردند که در این بررسی از یک دستگاه کامیون تعداد ۴ هزار و ۳۵۰ عدد داروی غیر مجاز و ۲۵۰ عدد آمپول قاچاق کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان اردبیل از دستگیری یک متهم در جریان این بررسی خبر داد و گفت: در این راستا پرونده قضائی تشکیل و متهم به مراجع قضائی معرفی شد.

اسمعلی با بیان اینکه امروز در جنگ اقتصادی با دشمنان هستیم، افزود: با اخلالگران و بر هم زنندگان اقتصاد جامعه، افراد سودجو و فرصت طلب و متخلفان به شدت برخورد قانونی خواهد شد.

وی با تاکید بر عزم راسخ مرزداران در برخورد با قاچاق گفت: از هموطنان درخواست می‌کنیم در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در رابطه با قاچاق دارو و کالا موضوع را از طریق تماس تلفنی با شماره ۱۱۰ اعلام کنند.

منبع: تابناک
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    تا زمانی که اسامی و عکس و مشخصات کسانی که در این حجم قاچاق میکنند در رسانه ها منتشر نشود. زحمات مرزبانی به هدر میرود.البته این بازی روانی گرون شدن چند برابری دارو به بهانه قاچاق است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها