قتل هولناک مرد اهوازی در باغملک

قاتل مرد 51 ساله در شهرستان اهواز دستگیر شد.

قتل هولناک مرد اهوازی در باغملک

فرمانده انتظامی شهرستان باغملک گفت: در پی یک فقره  قتل عمد  در شهرستان باغملک منطقه رود زرد کاید رفیع موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

 عبدالرحیم قربان پور با بیان اینکه با تدابیر و اقدامات تخصصی و تحقیقات میدانی مضنون به قتل شناسایی شد، افزود: ضمن هماهنگی با دستگاه قضائی محل اختفای قاتل در شهرستان اهواز که محل کسب و کار نامبرده شناسایی شد و در یک عملیات غافلگیرانه توسط عوامل پلیس آگاهی شهرستان نامبرده دستگیر شد و به بزه ارتکابی مبنی بر قتل شخصی ۵۱ ساله اعتراف کرد.

شلیک مرگبار در باغملک

قربان پور در ادامه علت و انگیزه  قتل  را اختلاف اعلام کرد و گفت:  قتل  در حوزه استحفاظی شهرستان اهواز منطقه غیزانیه با استفاده از یک قبضه اسلحه کلت کمری و استفاده از سه تیر جنگی صورت گرفته بود.

فرمانده انتظامی شهرستان باغملک اظهار کرد: به علت بیراهه و از بین بردن ادله و آثار جرم مقتول را به شهرستان باغملک روستای رود زرد کاید برده و با گذاشتن سنگ روی پدال گاز  جسد  را به همراه خودروی شخصی‌اش به داخل دریاچه انداخته و محل را ترک کرده که در این زمینه پرونده مقدماتی تشکیل متهم تحویل مقامات قضائی قرار گرفت.

شهرستان باغ‌ملک یکی از شهرستان‌های استان خوزستان است. 

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها