دستگیری قاتلان جوان ۲۰ ساله در شهرستان محلات

فردی که با همدستی پدر و پدر بزرگش به علت وجود اختلافات قبلی یک جوان ۲۰ ساله را در یک درگیری در شهرستان محلات به قتل رسانده بودند، شناسایی، دستگیر و راهی زندان شدند.

دستگیری قاتلان جوان ۲۰ ساله در شهرستان محلات

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فویت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در یکی از روستا‌های شهرستان محلات، بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد: با حضور پلیس در محل مشخص شد یک مرد جوان ۲۲ ساله با همدستی پدر و پدر بزرگش به علت وجود اختلافات قبلی با یک پسر جوان ۲۰ ساله دیگر در یکی از روستا‌های شهرستان محلات درگیر شده‌اند که طی این درگیری وی بر اثر ضربات مهلک چاقو از ناحیه سر و شکم به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه فرد مجروح پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارد شده جان خود را از دست داد، ادامه داد: از همان دقایق اولیه این گزارش، گروهی تخصصی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی و شهرستان محلات، تحقیقات فراگیر خود را برای دستگیری قاتلان آغاز کردند.

سرهنگ چهری اضافه کرد: در همان دقایق ابتدایی تحقیقات پلیس، سرنخ‌هایی از مخفیگاه قاتلان در شهرستان محلات به دست آمد و سرانجام با حضور بهنگام پلیس، متهمان ساعاتی بعد از وقوع قتل با انجام عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی بیان کرد: در بازجویی‌های فنی کارآگاهان پلیس، جوان ۲۲ ساله با توجه به اسناد و مدارک موجود به قتل به علت بعضی اختلافات قبلی با همدستی پدر و پدر بزرگش اعتراف کرد.

وی عنوان داشت: متهمان دستگیر شده در این عملیات بعد از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و در نهایت با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها