قتل ۴ زن توسط مرد معتاد

دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب از وقوع چهار فقره قتل عمد در شهرستان باروق میاندوآب خبر داد.

قتل ۴ زن توسط مرد معتاد

جهانگیر مسعودی گفت: قاتل که فردی با اعتیاد شدید به مواد مخدر است مرتکب قتل‌ چهار نفر خانم در یک روز شده و در کمترین زمان ممکن با کار دقیق قضایی - انتظامی تعقیب و دستگیر و در اختیار ضابطین برای تحقیقات بیشتر قرار گرفته است.

وی گفت: یک نفر پسر بچه نوجوان هم در این حادثه آسیب دیده که حال عمومی وی خوب است.

دادستان میاندوآب ادامه داد: هنوز انگیزه قاتل از ارتکاب قتل‌ها معلوم نیست.

مسعودی ضمن همدردی با خانواده مرحومین همه را به خویشتن داری دعوت و یادآور کرد: دستگاه قضایی با قاطعیت پیگیر موضوع است و مرتکب را به مجازات قانونی خواهد رساند.

باروق با ۷۲ روستا و ۲۲ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و در تیر ماه سال گذشته براساس مصوبه هیات دولت از بخش به شهرستان ارتقا یافته است.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • آفرین
    0

    ایشان مواد مصرف کرد و حواسش نبود و انشا الله قاضی پرونده همراه شورای حل اختلاف رضایت خانوارهای مقتولین میگیرن و این بنده خدا قاتل ازاد شود تا باخانواده اش زندگی کنه ضمنا نام ایشان و عکسش منتشر نکنید چون ایشان و خانواده محترم ایشان در شهر آبروی دارن و آبروی مومن قاتل معتاد بی همه چیز طبق شرع مقدس جمهوری اسلامی ایران باید حفظ شود آفرین همانطور ادامه بدهید قوه قضائیه

  • ناشناس
    1

    نتیجه مماشات با معتادین توسط پلیس و ودستگاه قضایی...همسر یکی از اقوام شیشه مصرف می کنه..خانم رفته شکایت و تقاضای طلاق کرده که این شیشه مصرف می کنه با مدرک و نامه کمپ معتادین و روانپزشک... قاضی برگشته گفته حیثیت پدر را خدشه دار نکن و از مهریه هم صرف نظر کن!! پدری که جلو بچه ش به خاطر مصرف شیشه بارها هذیان گفته!!

  • انقلابی
    0

    سردارمومنی که درستادموادمخدرهست ،شخصی بی کفایت وناکارامد ،هست که دستورجمع اوری موادمخدرصنعتی رانمیدهد وباعث میشه هرازگاهی معتادان پرخطر دست به جنایت بزنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها