دستگیری باند کلاهبرداران حرفه ای بجنورد/ ۲۶ میلیارد با ترفند به جیب زدند

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از کشف ۲۳ فقره پرونده جعل و کلاه‌برداری به ارزش ۲۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در بجنورد خبر داد.

دستگیری باند کلاهبرداران حرفه ای بجنورد/ ۲۶ میلیارد با ترفند به جیب زدند

سردار سعید مطهری زاده گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه افرادی با ترفند‌های مختلف از قبیل فروش زمین و آپارتمان اقدام به کلاه‌برداری از آنان کرده‌اند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

کلاهبردار میلیاردی در بجنورد دستگیر شد

با تلاش صورت گرفته توسط کارآگاهان محل اختفای  کلاهبرداران  شناسایی که در عملیات غافلگیرانه ۱۲ نفر از آنان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت : متهمان در بازجویی‌های انجام‌شده به ۲۳ فقره کلاه‌برداری از شهروندان به ارزش ۲۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند و با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی استان با بیان اینکه با بررسی اظهارات شاکی‌های پرونده، متهم مورد شناسایی قرار گرفت، افزود: کارآگاهان در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش  دستگیر  و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های انجام شده به  کلاهبرداری  از ۱۵ نفر به ارزش ۷ میلیارد ریال در بجنورد اعتراف کرد، یاد آور شد: این فرد در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها