قتل عروس ۱۶ ساله توسط نامزدش/ داماد هم به زندگی خود پایان داد

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: به گفته خانواده، این جوان مدتی بود که بر سر مسائلی با نامزدش اختلاف داشتند.

قتل عروس ۱۶ ساله توسط نامزدش/ داماد هم به زندگی خود پایان داد

سرهنگ موسوی با بیان اینکه این حادثه شب گذشته و در روستای قلعه دختر کهگیلویه رخ داد افزود: دختر ۱۶ ساله و جوان ۲۱ ساله شب گذشته با اصابت گلوله اسلحه در دم جان باختند.

وی ادامه داد: «ش و م» دختر خاله و پسرخاله بودند و مدتی قبل قرار بود پس از مراسم خواستگاری و نامزدی زندگی مشترک خود را آغاز کنند اما با مخالفت عروس مواجه شد.

دایی این عروس و داماد در تشریح جزئیات این حادثه گفت: مدتی قبل جشن نامزدی آن‌ها برگزار شد، اما عروس می‌گفت آمادگی شروع زندگی را ندارد و دلش می‌خواهد زندگی مشترک خود را یک سال دیگر آغاز کند.

وی با اشاره به اینکه داماد از تصمیم عروس عصبانی بود و ما مراقب بودیم که تصمیم خطرناکی نگیرد افزود: داماد خانه اجاره کرده بود و به نظر او دلیلی برای تاخیر در مراسم عروسی وجود نداشت.

دایی این عروس و داماد گفت: به خاطر همین موضوع بین آن‌ها اختلاف و بگو مگو بالا گرفت، تا اینکه دیشب داماد با اسلحه‌ای که از قبل تهیه کرده بود به خانه عروس رفت و پس از قتل عروس با اصابت گلوله اسلحه به ناحیه سر، جان خود را از دست داد. 

منبع: همشهری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    از حرف های دایی مشخص است که داماد روانی و عروس حق داشت عروسی را عقب می انداخت

  • محمد
    1

    عجب مملکت بی سروسامانی

  • محمد
    2

    وقتی که بچه رو بخوای زود شوهر بدی همین میشه.. آخه ۱۶ سال سن ازدواج هست؟ بعضی از پدر و مادر ها در حق بچه‌ها خیانت میکنن در حالیکه فکر میکنن موجبات شادی شون رو فراهم کردند..داماد هم بچه بوده..

  • لیلا
    0

    باز هم عدم آموزش و ایشالله این بلایا گروگان توله های باعث و بانی اونا که وظیفه شون بود و نکردن رو بگیره گرچه اونا تو بلاد دور جولان میکنن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها