سرقت میلیاردی از مسافری در تهرانپارس

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران از دستگیری 2 تن از اعضای باند 5 نفره سارقان منزل که در سرقت 20 میلیارد ریالی منزلی در شرق تهران همکاری داشتند خبر داد.

سرقت میلیاردی از مسافری در تهرانپارس

کارآگاه سعید مجیدی بیان داشت: 29 دی ماه سال گذشته پرونده ای مبنی بر سرقت منزل در کلانتری تهرانپارس تشکیل و برای شناسایی سارق یا سارقان در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی  قرار گرفت.

وی عنوان کرد: چکیده پرونده نشان از این داشت شاکی که زن جوانی بود برای مدت 3 ماه خارج از کشور سکونت داشته است و پس از مراجعه به کشور ایران متوجه سرقت اموالش به ارزش 20 میلیارد ریال به همراه یک دستگاه خودروی سواری پراید می شود.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران ادمه داد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، مشخص شد خودروی مسروقه در سرقت از شرکتی در شمال استفاده شده است.

سرقت میلیاردی در تهرانپارس

وی به کشف خودروی مسروقه به صورت رها شده توسط ماموران کلانتری یوسف آباد اشاره کرد و افزود: با چندین عملیات پلیسی اعضای باند 5 نفره سارقان در این رابطه شناسایی شد.

این مقام پلیسی افزود: تا کنون سرکرده باند و یکی از متهمان در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از این مکان علاوه بر تعدادی لوازم منزل سرقتی یک قبضه سلاح جنگی نیز کشف شد.

به گفته سرهنگ مجیدی کشف جزئیات پرونده و دستگیری سایر اعضای این باند کماکان ادامه دارد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها