زن شیک پوش، دزد انباری خانه ها در تهران بود

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق انباری های محله مجیدیه خبر داد و گفت: سارق، یک زن ۴۲ ساله بود.

زن شیک پوش، دزد انباری خانه ها در تهران بود

سرهنگ جلیل موقوفه ای در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی افزایش سرقت از انباری های محله "مجیدیه" تیمی از ماموران کلانتری این محله رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را بر عهده گرفتند.

وی گفت:  تحقیقات پلیسی ادامه داشت  تا اینکه ماموران کلانتری از طریق اعلام مرکز فوریت های 110 مطلع از حضور  سارق انباری در ساختمانی شدند.

دستگیری سارق زن در محل سرقت

رئیس پلیس پیشگیری تهران به دستگیری زن 42 در محل سرقت خبر داد و گفت: خانم شیک پوش به جرم ارتکابی و سرقت  100 کیلو برنج و تعدادی ضبط و باند، اعتراف و برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری انتقال یافت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تا کنون 10 مال باخته شناسایی شده اند  در پایان خاطرنشان کرد: کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    این را رکورد کشف و توقیف قرن و هزاره اعلام کنید!شما که قادر به واپس گرفتن ارزهای بذل و بخشش شده یا وامهای چند هزار میلیاردی وغارتگران نیستید,حالا که یک افتابه دزد پیدا کرده اید در بوق بگذارید!پیش از اعلان این خبر هیچ رسیدگی به وضع زندگی این زن جوان کردید که چگونه به این مفسده کشیده شده است؟حاکمان در این بیراهه رفتن جامعه پاک پاک هستند!

  • ناشناس
    0

    بارک الله به 110.ایول داره دستخوش داره.مرحبا.عکسم نشون بده ابریشم بره تا مسلمونید کآمل بشه.عجب.قهرمانی. چرا یه فرماندهی پشت دوربین گزارش ندیده. کم لطفی. یه.خدا قوط.دلاویان. برای چشم نخوردن اسفند دود شه حطما. من الان دارم گریه میکنم از روی شوق پیر💣🔓🔒🔐وزی شما. ✌💪👮😭😢🚨🛂🚔💟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها