نجات 7 نفر در آتش سوزی منطقه پاسداران تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی منجر به سوختن خودرو شد که خوشبختانه هیچ مورد مصدومیت و فوتی نداشت.

نجات 7 نفر در آتش سوزی منطقه پاسداران تهران

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۱۹:۴۹ یک مورد آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی واقع در خیابان پاسداران خیابان موسوی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله ۳ ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شد.

وی گفت: آتش نشانان در مدت زمان ۳ دقیقه به محل اعزام شدند و متوجه آتش سوزی و شعله‌ور بودن یک دستگاه خودرو سواری ام وی ام در طبقه منفی یک ساختمانی ۵ طبقه می‌شوند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران افزود: دود زیادی به واسطه نفوذ به طبقات مسکونی تمامی طبقات را درگیر کرده بود و تعدادی از شهروندان در این وضعیت ناایمن محبوس بوده اند که گروهی از آتش نشانان خودشان را به طبقه منفی یک رساندند و بلافاصله با سرعت عمل آتش نشانان از گسترش آتش و سرایت آتش به تمامی بخش های خودرو و خودرو های همجوار جلوگیری شد.

ملکی بیان کرد: گروه‌های دیگر آتش نشانان نیز در طبقات بالایی مشغول جستجو بودند که ۶ نفر خانم که در فضای امن پشت بام پناه گرفته بودند را با کمک نردبان هیدرولیکی به سطح زمین منتقل کردند.

وی در ادامه گفت: یک مرد 80 ساله که در داخل ساختمان گرفتار شده بود و امکان خروج از ساختمان را نداشت نیز به کمک آتش نشانان حاضر در محل و پس از امن شدن محیط با احتیاط کامل به بیرون از ساختمان منتقل و تحویل عوامل اورژانس شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در انتها خاطر نشان کرد: خوشبختانه این حادثه مورد مصدومیت حاد یا تلفات جانی نداشت.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها