آتش‌ زدن خودروها توسط افراد ناشناس در جوادیه

انگار حادثه تلخ به آتش کشیدن خودروها در محله جوادیه در سکوت شب به تکرار افتاده و با توجه به اینکه این مسئله در سال جدید و در چند شب گذشته، خسارت های مالی بسیاری به شهروندان وارد کرده، مردم خیلی احساس ناامنی می کنند و خواستار برخورد ضربتی پلیس هستند.

آتش‌ زدن خودروها توسط افراد ناشناس در جوادیه

به گفته یکی ازجوانان فعال حوزه رسانه و دبیر انجمن محلی جوادیه، مدتی است که شبانگاه افرادی که به نظر می‌رسد از اراذل و اوباش باشند، به معابر و خیابان‌های محله جوادیه می‌آیند و اقدام به آتش زدن خودروها و اموال عمومی شهروندان می‌کنند.

علی چیتگری، در این باره گفت: «این افراد تاکنون در چند مرحله به خودروهای شهروندان آسیب رسانده‌اند و انگار قصد دارند با چنین رفتارهای مجرمانه آسایش و امنیت محله جوادیه را بر هم بزنند. اهالی و شهروندان انقلابی و شهید پرور محله جوادیه از مسئولان دستگاه قضایی و نیروی انتظامی می‌خواهند که به‌طور جدی و سخت با این هنجار شکنان برخورد کنند و نظم و امنیت را به محله بر گردانند.»

داستان از این قرار است که چند شب پیش تعدادی از اراذل و اوباش که درگذشته با عربده‌کشی آسایش و آرامش شهروندان را به هم می‌زدند، این بار خودروهای پارک شده در امتداد خیابان جوادیه را به آتش می‌کشند و علاوه بر خسارت مالی، آرامش و امنیت محله را از بین می‌برند.

به گفته سرهنگ مهدی مجیدی، رئیس کلانتری محله جوادیه، تقریباً ۴۸ ساعت پیش ماجرای آتش زدن خودروها در محله جوادیه برای چندمین بار تکرار شد و یک دستگاه خودرو پرشیا و وانت پیکان در خیابان نهرفیروزآبادی در ساعت ۴ بامداد به آتش کشیده شد.

رئیس کلانتری جوادیه در این باره گفت: «به گفته اهالی اراذل و اوباش مواد آتش زا را بر روی خودروهای پرشیا و وانت پیکان ریخته و آن را به آتش کشیده‌اند اما تحقیقات پلیس در محل جرم همچنان ادامه دارد و کارآگاهان به دنبال سرنخ‌هایی از این حوادث هستند.»

وی افزود: «تعداد زیادی از شهروندان محله جوادیه شکایت نامه‌ای تنظیم کردند تا به سرعت این مشکل برطرف شود.

در این مرحله مالکان باید هرچه زودتر شکایت خود را در زمینه خسارتی که به خودروشان وارد شده را ثبت کنند تا مراجع قضایی با دقت آن را بررسی و با جدیت دستور لازم برای بازداشت عاملان آن را صادر کند.»

وی از شهروندان در خواست کرد در صورت داشتن هرگونه اطلاعات در این زمینه، بدون نگرانی با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند تا مجرمان هرچه زودتر دستگیر شوند.

منبع: همشهری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ناشناس
    1

    اگر گیر دادن به زلف دختران ایرانی بود، حالا تمام صاحب منصبان به صف شده بودند ، جهت اقدام انقلابی و سرکوب این افراد مخل امنیت جامعه!!!!!!!!!!!

    نظرات شما -
    • تبریز
      11

      تو نگران نباش ،با زلف دختران بازیت را ادامه بده...

  • ناشناس
    2

    به امنیتشان افتخار می کنند ، این هم از امنیت

  • عادل
    4

    چرا فقط مسلمانان به جان هم دیگه افتادن قتل خسارت وخیلی چیز ها چه بلایی سر مردم اوردید شما که آمد بودید دینداری نشان بدهید مردم عقده کردن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      الان اروپایی ها هم به جون هم افتادن!جنگ های صلیبی هم توی اروپا بود! جنگ جهانی اول و دوم هم توی اروپا بود! اینا همه مسلمونن؟

    • 1

      وقتی نیروی انتظامی تسلیحات نداره حتی یک جلیقه ضد گلوله هم نداره اجازه تیر هم نداره اجازه هیچ نوع برخورد فیزیکی نداره انتظار دارید نیروی انتظامی چیکار کنه؟ میخوایید از دور طرف قمه به دست رو ارشاد کنه؟

    • ذرت
      0

      اگر حاکمان ذره ای وجدان داشتند دوربرگردان میکردند که راه را اشتباهی آمدند.

  • ناشناس
    0

    کار خودشان هست برای ترساندن مردم.

  • علی
    0

    واقعا اگر توانایی برقراری امنیت را ندارید استعفا بدهید و جایگزین انتخاب شود

  • ناشناس
    0

    فعلا نیروی انتظامی قراره روزه خورها رو بگیر وقت رسیدگی به امنیت مردم رو نداره.
    خود جوانان و بسیج محل مستقیم دست بکار شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها