قتل اشتباهی نگهبان دامداری با شلیک گلوله

مردی که به اتهام قتل نگهبان دامداری بازداشت شده می‌گوید قصد شلیک به سوی چند مهاجم را داشته است که گلوله به اشتباهی به نگهبان برخورد کرد.

قتل اشتباهی نگهبان دامداری با شلیک گلوله

چندی قبل به مأموران پلیس تهران خبر رسید پسر جوانی که با شلیک گلوله زخمی و برای درمان به بیمارستان منتقل شده‌است بر اثر شدت خونریزی فوت کرده‌است. با اعلام این خبر تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی تهران راهی بیمارستان شدند و در آنجا با جسد پسر ۱۹‌ساله‌ای به نام ارسلان روبه‌رو شدند.
مأموران پلیس در بررسی‌های میدانی دریافتند ارسلان نگهبان دامداری بزرگی در اطراف شهر ری بوده که در درگیری با سه‌نفر ناشناس زخمی و توسط صاحب کارش برای درمان به بیمارستان منتقل می‌شود، اما ساعتی بعد بر اثر شدت خونریزی روی تخت بیمارستان به کام مرگ می‌رود. همچنین مشخص شد در این درگیری یکی از آن سه نفر هم زخمی شده و در بیمارستان بستری است.

ادعای دروغ

بدین ترتیب تیم جنایی در نخستین گام از صاحب دامداری به نام بهزاد تحقیق کردند و وی در ادعایی گفت: مقتول نگهبان دامداری من بود و شب حادثه هم در دامداری بودم که به سراغم آمد و گفت خودروی پژویی با سه سرنشین در کنار دیوار دامداری توقف کرده‌است و سرنشینان آن قصد سرقت دارند. سپس با ارسلان به بیرون از دامداری رفتیم و دیدم سه مرد جوان از خودروشان پیاده شده و کنار دیوار دامداری پرسه می‌زنند. ما به سراغ آن‌ها رفتیم و از سه مرد پژو سوار خواستیم از آنجا دور شوند که با ما درگیر شدند. در درگیری یکی از آن‌ها اسلحه‌ای از داخل خودرو برداشت و به سوی ما شلیک کرد که در جریان آن نگهبان دامداری و یکی از خودشان زخمی شدند.
من کارگرم را و دو مرد دیگر هم دوستشان را به بیمارستان منتقل کردند، اما ارسلان فوت کرد.

بازداشت پژو سواران

مأموران پلیس در ادامه دو سرنشین خودروی پژو را که پس از انتقال دوستشان به بیمارستان فرار کرده‌بودند شناسایی و بازداشت کردند.
دو مرد مظنون در بازجویی‌ها قتل نگهبان دامداری را انکار کردند و مدعی شدند شب حادثه آن‌ها با سه نفر درگیر شدند که یکی از آن‌ها اسلحه داشت و به سوی آن‌ها شلیک کرد. یکی از متهمان گفت: آن روز با خودرومان در حال دور دور بودیم که غروب آفتاب به نزدیکی دامداری رسیدیم. هوای تاریک شده بود و ما کنار دیوار دامداری توقف کردیم و می‌خواستیم کمی استراحت کنیم. همان لحظه مقتول و صاحب کارش همراه مرد جوان دیگری که اسلحه شکاری در دست داشت با چوب و چماق به ما حمله کردند. وقتی درگیری ما بالا گرفت به سوی ما تیراندازی کرد که تیری به کارگر خودشان و تیری هم به دوست ما اصابت کرد.
مأموران پس از بازجویی از دو متهم دوباره از بهزاد تحقیق کردند، اما او همان حرف‌های قبلی را تکرار کرد و گفت عاملان تیراندازی یکی از سه متهم هستند. در چنین شرایطی مأموران پلیس از مرد زخمی تحقیق کردند. وی گفت: وقتی درگیر شدیم مرد دیگری هم که اسلحه داشت وارد درگیری شد، صدای او را شنیدم که به صاحب دامداری گفت «برادر» و احتمال می‌دهم عامل تیراندازی برادر صاحب دامداری باشد. با به‌دست آمدن این اطلاعات بهزاد به اداره پلیس احضار شد و این بار در تحقیقات فنی لب به اعتراف گشود و گفت برادرش به نام فرزاد شب حادثه با اسلحه شلیک کرد که یکی از طرفین دعوا زخمی و نگهبان دامداری به قتل رسید.

بازداشت قاتل 

با اعتراف صاحب دامداری مأموران پلیس فرزاد را بازداشت و به اداره پلیس منتقل کردند.
متهم در بازجویی‌ها با اظهار پشیمانی به تیراندازی مرگبار اعتراف کرد و گفت: شب حادثه من در دامداری برادرم بودم که ارسلان به سراغ ما آمد و گفت سه نفر قصد سرقت از دامداری را دارند. من اسلحه شکاری‌ام را برادشتم و برادرم و نگهبان هم چوب برداشتند و بعد به طرف سه مرد پژو سوار رفتیم. وقتی درگیری ما بالا گرفت من بی‌هدف شروع به تیراندازی کردم تا آن‌ها را بترسانم که یکی از تیر‌ها به ارسلان و یک تیر هم به یکی از سه مرد اصابت کرد. آن‌ها خونین روی زمین افتادند و من از ترس فرار کردم و از برادرم خواستم با صحنه‌سازی مأموران پلیس را فریب دهد، اما سرانجام دستم رو شد. تحقیقات از متهمان ادامه دارد.

منبع: روزنامه جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    چه خبره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها