دستگیری قاتل متواری در عملیات پلیس زرندیه

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه از دستگیری قاتل متواری که در یک تصادف عمدی مرد ۵۶ ساله ای را به قتل رسانده بود، خبر داد.

دستگیری قاتل متواری در عملیات پلیس زرندیه

روح الدین یوسفوند صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره مرگ مشکوک مردی ۵۶ ساله در سانحه تصادف در ۲۷ اسفند ماه سال گذشته در یکی از روستاهای شهرستان زرندیه ، موضوع در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات گسترده پلیسی، بهره گیری از سامانه های هوشمند و جمع آوری مستندات قانونی سرانجام مشخص شد که راننده ۶۸ ساله خودروی نیسانی در روز حادثه به عمد و با نقشه قبلی به محض رویت مقتول، با او برخورد کرده و بلافاصله از محل، متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه خاطر نشان کرد: پس از شناسایی مخفیگاه قاتل متواری در استان تهران، کارآگاهان پلیس شهرستان زرندیه پس از هماهنگی با دستگاه قضائی و اخذ نیابت به این استان عازم شده و او را در یک عملیات پلیسی دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.

یوسفوند یادآور شد: متهم پس از اتمام تحقیقات فنی و مشاهده دلایل و مستندات پلیسی، سرانجام به قتل اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلاف با مقتول بر اثر تعیین حدود مراتع اراضی کشاورزی بیان کرد.

وی بیان داشت: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها