نجات جان دو جوان از غرق شدگی در رودخانه سقز

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کردستان گفت: با تلاش نجاتگران تیم سیلاب امداد و نجات شهرستان سقز دو جوان از غرق شدگی در آب‌های خروشان سفید رود نجات یافتند.

نجات جان دو جوان از غرق شدگی در رودخانه سقز

مهدی خوش قدم گفت: طی تماس مردم و آتش نشانی به جمعیت هلال احمر شهرستان سقز، در خصوص احتمال غرق شدگی دو جوان در رودخانه سفید رود سقز، نجاتگران تیم سیلاب هلال احمر و نجاتگران پایگاه امداد و نجات صاحب این شهرستان به محل اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کردستان گفت: طی عملیات ۲ ساعته و با تلاش نیرو‌های امدادی هلال‌احمر، دو جوان حدوداً ۳۳ و ۳۵ ساله از آب‌های خروشان سفید رود سقز نجات یافتند.

او می گوید: همزمان با انجام عملیات نجات با عوامل اورژانس نیز هماهنگی شد و پس از خارج کردن دو جوان از رودخانه، جهت انجام اقدامات درمانی به اورژانس تحویل داده شدند.

خوش قدم گفت:متأسفانه مردم بدون اینکه از مهارت کافی برای شنا کردن برخوردار باشند، برای شنا کردن وارد رودخانه‌ها شده و به دلیل فشار آب زیاد، دچار غرق شدگی می‌شوند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کردستان گفت: از شهروندان خواهشمندیم به هیچ عنوان وارد رودخانه و آب‌های خروشان نشوند و به ظاهر آرام آب توجه نکنند که شاهد اینچنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها