معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر

دومین مامور حادثه تیراندازی در دیلم شهید شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: ستوان‌یکم «جلیل دازه» که بر اثر تیراندازی سه شنبه شب مجروح و در بیمارستان گناوه بستری شده بودبه شهادت رسید.

دومین مامور حادثه تیراندازی در دیلم شهید شد

سرهنگ جهانبخش طهماسبی گفت: گشت انتظامی ساعت ۲۱ شب سه شنبه ۹  در شهر امام حسن (ع) شهرستان دیلم جهت انجام ماموریت به محل اعزام می‌شوند که به محض حضور عوامل انتظامی در صحنه، سارق و شرور مسلح با اسلحه کلاش به سمت ماموران تیراندازی کرده که   در این حادثه همکار وظیفه ستوان سوم "سید نوید موسوی" بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده و ستوان یکم انتظامی "جلیل دازه " به دلیل جراحت وارده به بیمارستان گناوه منتقل و تحت درمان قرار گرفت.

او می‌گوید: این افسر شایسته فردی بسیار اخلاق مدار بود که سال‌ها با جدیت و انگیزه مثال زدنی انجام وظیفه می‌کرد، ستوان "جلیل دازه" صبح امروز ۱۲ فروردین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با عرض تسلیت و تبریک به خانواده معظم شهید "جلیل دازه"، خانواده بزرگ انتظامی کشور و مردم شهید پرور استان بوشهر گفت: به زودی زمان مراسم تشییع و تدفین این شهید بزرگوار اعلام خواهد شد.

سرهنگ طهماسبی می‌گوید: قاتل سرباز شهید "سیدنوید موسوی و ستوان جلیل دازه" طی یک عملیات موفق پلیس، کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع حادثه دستگیر و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    0

    لباس و کلاه ضدگلوله را برای چه تولید کرده اند؟ برای چنین مواقع. نیروهای مسلح و از جمله مأموران انتظامی و امنیتی باید به تمامی وسایل و تجهیزات نظامی ضروری مجهز باشند تا در صورت مواجهه با خطر کمترین آسیب به آنان از ناحیه مهاجمین وارد شود.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اصلا لباس و کلاه به کنار با چه استدلالی برای مبارزه با یک گروه شرور فقط دو نفر رو فرستادن؟

  • ناشناس
    1

    یکی ازنزدیکان من سروان نیروی انتظامیه.میگه ماازترس این دزدها،واراذل اوباش جواب فحششونونمیتونیم بدیم،واگرتندبرخوردکنیم قاضی مارابازداشت میکنه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      توهین و فحاشی جرم است و همچنین پاسخ به آن. همینکه بتوانند مجرمین خطرناک را دستگیر کنند و در قالب خلع سلاح یا دفاع مشروع آنها را از کمر به پایین با گلوله هدف قرار بدهند کافی است.

  • حسین
    2

    این چندمین حادثه است که نیروی انتظامی در آن نیروهای خودش را از دست می دهد چون
    قانون دستشون رو در برخورد با اشرار بسته
    فقط یک راه داره اونم اینه که این اشرار چندتا قاضی یا خانواده هاشون رو ناکار کنند اونوقت خواهید دید که قانون برخورد با اشرار ۲۴ساعته تغییر میکند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      یک طرفه پیش قاضی.ما نمی‌دانیم چرا این کار را کرده خدا داند و بس.شاید حق کشی بوده و طرف مجبور شده به مامور تیراندازی کنه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها