خوردن یک شکلات، به قتل منجر شد

رییس پلیس آگاهی استان از وقوع یک فقره قتل در شهر کرمانشاه و در ساعات پایانی سال به دنبال درگیری میان فروشنده و خریدار به خاطر خوردن یک عدد شکلات خبر داد.

خوردن یک شکلات، به قتل منجر شد

سرهنگ پرویز نظری عصر یکشنبه گفت: این حادثه تاسف‌بار حوالی ظهر امروز و در یکی از خیابان های شهر کرمانشاه  (بازار آجیل فروشی) و در شب عید اتفاق افتاد.

وی در خصوص جزییات این حادثه اظهار داشت: پس از مراجعه جوانی  ۲۵ ساله به یکی از آجیل فروشی های خیابان یاد شده، این جوان پیش از خرید و برای تست کردن اقدام به باز کردن یک عدد شکلات می کند اما با واکنش صاحب مغازه مواجه می‌شود.

رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: به دنبال این اقدام میان فروشنده و خریدار، درگیری لفظی  و سپس فیزیکی رخ داد که در این میان فرد خریدار با یک فقره اسلحه سرد (چاقو) اقدام به وارد کردن یک ضربه به شکم فرد فروشنده ۲۴ ساله می کند.

سرهنگ نظری ادامه داد: پس از این اقدام، فرد زخمی به بیمارستان منتقل و ضارب نیز به سرعت از محل متواری می شود که در این میان فروشنده به دلیل شدت جراحت وارده جان خود را از دست می دهد.

وی تصریح کرد: با گزارش موضوع به پلیس آگاهی، کاراگاهان به سرعت وارد عمل شده و با انجام کارهای اطلاعاتی تنها ساعتی پس از وقوع جنایت موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل متواری شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را دستگیر می کنند.

سرهنگ نظری یا بیان اینکه کار بازجویی از قاتل دستگیر شده ادامه دارد، افزود: عدم کنترل خشم و همراه داشتن سلاح سرد منجر به بروز چنین اتفاقات ناگوار و غیر قابل جبرانی می شود که تنها حسرت و پشیمانی به همراه دارد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • آرمان
    1

    تو‌ شهر کرمانشاه قتل و خونریزی امری عادی شده، مردمش اعصاب ندارن...

  • ناشناس
    3

    خدا رحمتش کنه ولی بعضی از این فروشنده ها خیلی پررو شدن من خودم مغازه دار هستم میدونم بعضی از همکاران اجناسشون رو به ۵ برابر قیمت خرید به مشتری قالب میکنن هنوز هم راضی نیستن .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      مباحث شما ربطی به موضوع قتل دارد؟! قاتل یک عدد شکلات فروشنده را بدون اجازه برداشته و خورده و با پررویی پولش را هم نمی خواسته بپردازد! اگر هر کسی از راه برسد و بخواهد کالای خوردنی و مصرف شدنی فروشنده را آزمایش کند و پولش را نپردازد فروشنده ضرر خواهد کرد و مشتری نما هم به نیت و هدف شومش که همانا مفت خوری بوده رسیده است!

  • سلیمان
    1

    اینجاست که در دعاها میگن خدایا ما را از شرشیطان دور کن ...قلل اعوذ بر ب الناس را هر روز بخوانید

  • هشدار
    0

    کنترل نکردن خشم ریشه در خشونت علنی است که علیه یکدیگر به کار می گیریم ...جوانانمان صبور نیستند ؟!! چرا ‌.. نیاموخته اند ....در خانواده ..در مدرسه ...در جامعه ...در دانشگاه
    ....آموزش های سطحی و تکراری و بی محتوای کاربردی ....سال گذشته پر بود خشونت عریان در کشور ...ریشه قتل‌های خانوادگی گرفته تا چند دوست و پدر و همسر ان ...عدم آموزش صحیح و شرایط سخت اقتصادی و فقر فرهنگی و عمومی .....خودمان گول نزنیم!!!! ...یادش به خیر وقتی به مغازه آجیل فروشی می رفتیم فروشندگان سال های پیش توصیه می کردند چندتا بخورید ...بفرمایید ...ای کاش این فروشنده مانند فروشندگان با ذوق گدشته با روی گشاده شیرینی به مناسبت نوروز در پیش در سینی در پیشخوان می گذاشت و یا خریدار برای تست اجازه می گرفت ....خدا خودش رحمی کند ...

  • ناشناس
    3

    قاتل احتمالاً از اراذل و اوباش بوده که سلاح سرد با خود حمل می کرده وگرنه مردم عادی نیاز به حمل سلاح با خود یا همراه خود ندارند چونکه جرم است. قاتل می توانسته قیمت یک عدد شکلات خورده شده را به فروشنده بپردازد تا دعوا و درگیری فیزیکی پیش نیاید.

  • ناشناس
    0

    خاک توسرش اگر پول شکلات را میداد نه خانواده ای داغدار می شد و نه خودش را گرفتار می کرد .فروشنده هم اگر اندکی گذشت می کرد و با زبان خوش بر خورد می کرد الان زنده بود و عید در میان خانواده خودش بود

  • سعدی
    1

    به یاد مشدی های قدیم که در سر درب رستوران ویا نانوایی های خود که می نوشتند اگر کسی پول ندارد می تواند میهمان انها باشد

  • ناشناس
    0

    خدارحمتش کنه بنده خدامادرش باهزاربدبختی این جوان رابزرگ کرده بودمقتول یتیم بودمادرش نان می پخت اون بی شعوری که براحتی قتل میکنه باید مجازات بشه این جوان ازکودکی کارمی کرد

  • ناشناس
    0

    بر سر شکلات نبوده. قاتل همسایه ی مادر شوهرم ایناس. دست کرده تو آجیل که تستش کنه جوان صاحب مغازه هم که امده بوده تو ایام عید به داییش کمک کنه تو اداره مغازش به این قاتله میگه که دس نکن توش کرونا هس اگه میخای تست کنی با اون وسیله که گذاتشیم توش بریز تو دستت مردم قبول نمیکنن بیای دست کنی تو آجیل. اسمش فرزاده قاتله اینجوری بوده که دعوا بین پدر قاتل با مقتول بیچاره سر میگیره که قاتل با نامردی تمام از پهلو جاقوشو به مقتول بیچاره فرو میکنه. درصورتی که اصلا دعوا بین قاتل و مقتول نبوده این قاتله مثه نخوردی میپره وسط یه خانواده رو بدبخت میکنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها