قتل همسر به خاطر پول

زن سالخورده وقتی از پرداخت پول به شوهرش امتناع کرد از سوی وی به قتل رسید.

قتل همسر به خاطر پول

ساعت ۵ صبح ۲۴ اسفند مرد جوانی هراسان و نگران با مأموران کلانتری ۱۵۷ مسعودیه تماس گرفت و از قتل مادرش خبر داد و گفت: من در ساختمانی زندگی می‌کنم که پدر ۸۶ ساله و مادر ۷۵ ساله‌ام ساکن آن هستند.

ساعتی قبل صدای  فریادهای  پدر و مادرم را شنیدم. به تصور اینکه دوباره آنها باهم دعوایشان شده زیاد توجه نکردم اما ناگهان صدایشان  قطع شد.

دقایقی بعد  برای پیگیری موضوع و پرسیدن حالشان خودم را به طبقه پایین و خانه آنها رساندم و زنگ در آپارتمان را زدم. لحظاتی طول کشید تا پدرم در را باز کرد.

ظاهر پدرم آشفته و دستانش خونی بود، سراغ مادرم را گرفتم که پاسخ نداد.  با نگرانی وارد خانه شدم چندین بار مادرم را صدا زدم جوابی نشنیدم تا اینکه وارد اتاق خواب شدم و ناگهان  جسد خونین مادرم را دیدم .

به دنبال این تماس، مأموران پلیس با بازپرس محمدحسین زارعی تماس گرفته و گزارش مرگ پیرزن را اعلام کردند. دقایقی بعد نیز تیم جنایی به محل حادثه رفتند.

مرد ۸۶ ساله در تحقیقات گفت: همسرم یک واحد آپارتمان داشت که آن را اجاره داده بود. تمام پول اجاره هم به حساب خودش واریز می شد .

هربار می‌گفتم بخشی از این پول را به من بده یا در خانه خرج کن مخالفت می کرد.

شب حادثه دوباره سر این موضوع با هم درگیر شدیم. از دستش عصبانی شدم و به او گفتم باید مقداری از اجاره خانه‌ای که می گیری را در خانه خرج کنی، اما باز هم مخالفت کرد که سر همین موضوع  دعوایمان بالا گرفت و بعد از آن همسرم بلند شد و به اتاق خواب رفت.

من که از دست خساست های او خیلی عصبانی بودم ناخودآگاه چاقویی برداشتم و وارد اتاق خواب شدم و ضربه‌ای به قلبش زدم.

وقتی به خودم آمدم متوجه شدم همسرم فوت کرده است و از شدت ناراحتی و شوک در کنار جسدش بودم که دقایقی بعد پسرم در آپارتمان را زد و موضوع قتل مادرش را فهمید.

به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی پایتخت، پیرمرد بازداشت شد و جسد مقتول نیز به پزشکی قانونی منتقل شد.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مریم
    0

    آزاد میشه این موارد از مواردی هست که جمهوری اسلامی برمی تابد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها