زوج سارق به محل سرقت بازگشتند

زوج جوان که همراه دو کودک خردسالشان با پرسه در بیمارستان‌ها اموال بیماران و کارکنان را سرقت می‌کردند بازداشت شدند.

زوج سارق به محل سرقت بازگشتند

سرهنگ امیر هوشنگ امیری، سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری گفت: چندی قبل شکایت‌های مشابهی درباره سرقت لوازم کارکنان و همراهان بیماران از بیمارستان‌های جنوب تهران به پلیس گزارش شد. یکی از شاکیان از کارکنان بیمارستان مفرح در محله نازی‌آباد بود. وقتی مأموران کلانتری ۱۳۰ نازی‌آباد در محل حاضر شدند، شاکی گفت: من مثل همیشه وارد اتاق محل کارم در بیمارستان شدم و مشغول رسیدگی به وضعیت بیماران شدم. ساعتی که گذشت متوجه شدم کیف دستی‌ام که کارت‌های بانکی، مقداری پول و لوازم دیگر داخلش بود سرقت شده است. با مطرح شدن شکایت مأموران پلیس در این باره تحقیق کردند. در اولین گام دوربین‌های مداربسته بررسی و مشخص شد سرقت از سوی زن و مردی که همراه دو کودک خردسال وارد بیمارستان شده‌اند رقم خورده‌است. براساس تصاویر به دست آمده آن‌ها بعد از پرسه در راهروی بیمارستان در فرصت مناسب به سراغ کیف رفته و آن را سرقت کرده‌اند.
در شاخه دیگری از بررسی‌ها مأموران پلیس با بررسی دوربین‌های مداربسته خارج بیمارستان متوجه شدند سارقان بعد از خروج از ساختمان به سراغ یک خودروی زانتیا رفته و بعد از سرقت خودرو متواری شده‌اند. تحقیقات بعدی هم نشان داد مالک خودرو هم سرقت وسیله نقلیه‌اش را به پلیس گزارش داده است.
درحالی که تحقیقات در جریان بود چند شکایت مشابه به پلیس گزارش شد. مأموران پلیس در بررسی شکایت‌ها متوجه شدند که سرقت از سوی همین زن و مرد رقم خورده است. در شاخه دیگری از تحقیقات روز گذشته کارکنان بیمارستان مفرح پلیس را از حضور دوباره سارقان در بیمارستان با خبر کردند که مأموران در محل حاضر شده و متهمان را بازداشت کردند. در اولین بررسی‌ها معلوم شد که سارقان با همان خودروی سرقتی که مقابل بیمارستان سرقت کرده بودند به محل بازگشته‌اند. دو متهم ۳۵ و ۴۰‌ساله در بازجویی‌ها گفتند که زن و شوهر هستند و صاحب دو فرزند خردسال هستند. یکی از متهمان گفت: ما از مدتی قبل تصمیم گرفتیم به این شیوه سرقت کنیم. برای این که کسی به ما مظنون نشود بچه‌هایمان را با خودمان همراه می‌کردیم و در فرصت مناسب اموال قیمتی کارکنان بیمارستان یا همراهان بیماران را سرقت می‌کردیم که بازداشت شدیم.
سرهنگ امیر‌هوشنگ امیری سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری گفت: تحقیقات برای کشف جرائم بیشتر متهمان ادامه دارد.

منبع: روزنامه جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها